  • Data: 2013-01-20 16:45:41
    Temat: Re: Problemy z SSD
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-20, terjan <z...@n...pl> wrote:
    > tylko po co komu te pojemności ? przecież komp domowy to nie serwerownia
    > facebooka...

    Tzn. twierdzisz, że to minimalnie szybsze działanie jest bardzo
    ważne (bo Ty niby odczuwasz), ale duże pojemności są zbędne (bo Ty
    ich nie wykorzystujesz). To naprawdę urocze :).

    A jednak są ludzie, którzy potrzebują dużych pojemności.
    Ja też mieszczę się z OS i podstawowym oprogramowaniem na małej
    pojemności (dlatego niedawno pytałem tu o SSD 128 GB). Tyle że
    obok tego mam kilkaset ważnych GB (głównie baza danych i zdjęcia).
    A jeszcze obok tego mam filmy, muzykę i ISO (bo z zasady wszystko
    zgrywam na HDD). I okazuje się, że 1TB można dość łatwo
    zagospodarować - nawet nie będąc piratem czy facebookiem.

    pozdrawiam,
    PK