  • 11. Data: 2008-07-03 11:19:44
    Temat: Re: Problemy z ADSL w Netii
    Od: Raf <r...@...onet.pl>

    Sied@r pisze:

    > Widzę że chyba koledzy z podwórka

    Źle widzisz

    Raf

  • 12. Data: 2008-07-03 11:50:49
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Raf pisze:
    > Sied@r pisze:
    >
    >> Widzę że chyba koledzy z podwórka
    >
    > Źle widzisz
    >
    > Raf

    Widzę, że przynajmniej kolega Raf szybko się uczy :)

    Pozdrawiam
    Darek

  • 13. Data: 2008-07-03 11:53:43
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <t...@c...edu.pl>

    > Czy macie może jakieś pomysły, co mogę zrobić w mojej sytuacji?

    Zadko tu pisze... wiecej czytam ale postaram Ci sie odpowiedziec bo
    wszystkie odpowiedzi duzo mowia ale nic wprost.
    Jedynie co mozesz zrobic to zmiana operatora, swego czasu tepsa ciela ostro
    ruch do taskow, pozmanow - podejrzewam ze to podobna polityka.
    Pozatym BSA Netii to wytaniona wersja internetu podobnie jak neozdrada - jak
    ktos napisal trzeba placic tepsie za linie, urzadzenia, zatrudnic ludzi w CC
    itd.. a to kosztuje... wiec netia idzie nie na jakosc tylko na ilosc... bo
    czym wiecej klientow tym wiecej sa do przodu nie patrzac na jakosc
    swiadczonych uslug i klienta koncowego - dlatego poszukaj jakiegos lokalnego
    dostawcy internetu - podejrzewam ze jak podasz miasto paru sie tu znajdzie
    :-)
    A tak w ogole ja tez gram w WoWa i mam 53ms, w szczycie 89ms - lacze mam od
    firmy ktora bierze lacze od TKTelekom - i nie moge narzekac.
    Tylko że za 512kbit/s nie place 32 zł z VAT tylko DUZO wiecej ale nie wazne
    na jakie porty docelowe sie lacze, nie wazne czy to ftp,www czy jakas gra
    sieciowa - place za pelny dostep do internetu z gwarantowanym laczem a nie
    za dostep do www :-)
    Pozdrawiam
    TaKeN

  • 14. Data: 2008-07-03 13:08:25
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Raf wrote:

    > Zajebiście rzeczowa odpowiedź
    >
    > Rzeczywiście jest problem potwierdzam. jest coraz gorzej. Mnie na razie
    > się nic nie udało zdziałać

    zestaw sobie VPNa do jakiegoś miejsca z ktorym nie ma problemów via
    UrynaNetia i z którego nie będzie problemów do łączenia się z tym z czym
    chcesz

    futszaK

  • 15. Data: 2008-07-03 13:18:05
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Raf wrote:

    > fakt wybór na rynku jest ale nie każdy może sobie pozwolić na zerwanie
    > przedwczesne umowy i z rok lub dwa się musi pomęczyć.

    było podpisac na czas nieokreślony to by problemów nie było

    ja też powinienem płakać, że via wrrredny tepsiany DSL nie idzie mi tak
    fajnie transfer ze stojącej w Amsterdamie taniej shellowni tak jak
    powiedzmy z rapidshare bo pakiety z TPSA do tiscali przepychają się via
    opentransit we Frankfurcie, ale nie robie tego bo wiem za co płace

    > Ale to nie znaczy że jak ktoś się o coś pyta to trzeba od razu walić z
    > grubej rury w stylu "...robienie lasek problemowym klientom"

    bo takie pytania tu się zdarzają raz na tydzień, wystarczy poczytać
    archiwa grupy

    futszaK

  • 16. Data: 2008-07-03 22:52:28
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 03.07.2008 futszaK <f...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > powiedzmy z rapidshare bo pakiety z TPSA do tiscali przepychają się via
    > opentransit we Frankfurcie, ale nie robie tego bo wiem za co płace
    hm... akurat z tiscali przez opentransit do tepsy to całkiem nieźle ruch
    leci ;)

    Organoleptycznie to bym powiedział że lepiej niż np przez telię-tpnet
    albo level3-opentransit-tpnet i mam wrażenie że to najlepsza opcja
    taniego pchania ruchu do tepsy przez "świat".

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator

  • 17. Data: 2008-07-04 06:09:37
    Od: Raf <r...@...onet.pl>

    A tak z ciekawości bardzo ogólne pytanie.
    Do tej pory miałem miałem do czynienia z tpsa oraz netią trochę z GTS na
    jednej lokalizacji ale tam była linia bardzo długa i się nie liczy dla
    mnie bo cud że działa.

    Jak naprawdę jest z jakością od GTS (adsl,dsl) ? Czy pracuje to w miarę
    stabilnie ?

    To samo dotyczy Orange ?

    Czy są takie same problemy jak w tp i netii czy raczej lepiej się ich
    sieć zachowuje ?

    Raf

  • 18. Data: 2008-07-04 06:19:51
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <t...@c...edu.pl>

    > To samo dotyczy Orange ?

    W salonach Orange kozystaja z łącz innych providerow :)
    Uwazam ze to dobra odpowiedz na Twoje pytanie :-))

  • 19. Data: 2008-07-04 07:44:53
    Od: K <...@...c>

    Raf pisze:
> [...]
    > stabilnie ?
    >
    > To samo dotyczy Orange ?
    >
    > Czy są takie same problemy jak w tp i netii czy raczej lepiej się ich

    znajoma osoba miala multimo w jednej z dzielnic gdyni i po czterech
    miesiacach zrezygnowala, bo 1. ciagle zrywalo 2. nie bylo tego co w umowie.

  • 20. Data: 2008-07-04 10:31:58
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Raf napisał:

    > Czy są takie same problemy jak w tp i netii czy raczej lepiej się ich sieć
    > zachowuje ?

    Proszę Państwa: BSA jest sprawiedliwe. Sieć oeratora alternatywnego kończy
    się bowiem fizycznie w sali kolokacyjnej R/LPDU, dalej jest zawsze sieć TP.
    Nie sądzidzie chyba bowiem, że nagle wszyscy, w ciągu pół roku, wybudowali
    kable do każdego DSLAM-a w całej Polsce?
    Innymi słowy - jeśli w danym miejscu na drodze R/LPDU<>DSLAM jest coś
    zapchane, to zapchane mają wszyscy i tak samo do du..szy będzie działać
    nerwozdrada, srultimo czy inna nietia. To samo tyczy się zgniłych kabli na
    drodze abonent<>DSLAM - na to też zmiana operatora nie pomoże - nikt, poza
    monterami kładącymi nowe kable nie ma cudownej mocy sprawczej, że nagle
    spadnie tłumienność linii albo znikną obce napięcia czy doziemienia.

    --
    TOM