    From: "TaKeN TaKeNoWsKi" <t...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Problemy z ADSL w Netii
    Date: Thu, 3 Jul 2008 13:53:43 +0200

    > Czy macie może jakieś pomysły, co mogę zrobić w mojej sytuacji?

    Zadko tu pisze... wiecej czytam ale postaram Ci sie odpowiedziec bo
    wszystkie odpowiedzi duzo mowia ale nic wprost.
    Jedynie co mozesz zrobic to zmiana operatora, swego czasu tepsa ciela ostro
    ruch do taskow, pozmanow - podejrzewam ze to podobna polityka.
    Pozatym BSA Netii to wytaniona wersja internetu podobnie jak neozdrada - jak
    ktos napisal trzeba placic tepsie za linie, urzadzenia, zatrudnic ludzi w CC
    itd.. a to kosztuje... wiec netia idzie nie na jakosc tylko na ilosc... bo
    czym wiecej klientow tym wiecej sa do przodu nie patrzac na jakosc
    swiadczonych uslug i klienta koncowego - dlatego poszukaj jakiegos lokalnego
    dostawcy internetu - podejrzewam ze jak podasz miasto paru sie tu znajdzie
    :-)
    A tak w ogole ja tez gram w WoWa i mam 53ms, w szczycie 89ms - lacze mam od
    firmy ktora bierze lacze od TKTelekom - i nie moge narzekac.
    Tylko że za 512kbit/s nie place 32 zł z VAT tylko DUZO wiecej ale nie wazne
    na jakie porty docelowe sie lacze, nie wazne czy to ftp,www czy jakas gra
    sieciowa - place za pelny dostep do internetu z gwarantowanym laczem a nie
    za dostep do www :-)
    Pozdrawiam
    TaKeN