  • Data: 2008-07-05 15:53:37
    Temat: Re: Problemy z ADSL w Netii
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do R/LPDU standardowe łącze operatora alternatywnego zostało określone
    > jako STM-4.
    > Wierzysz, że do każdego DSLAM-a wewnątrz sieci TP jest dopięty STM-4? IMO
    > FNW ;-)

    nie jest, standardowo dopinają STM-1, a często 2xSTM-1 bo 2ga leci albo do
    kolejnego
    DSLAMa albo jest backupem.
    Wielokrotnie ogranoleptycznie widziałem.

    > Podobno zdarzają się wypadki wieszania DSLAM-ów na kilku zagregowanych
    > FR-ach :-)

    a nie zdzwiwił bym się, pewnie tam gdzie szkłem nie dochodzą a usługę trzeba
    świadczyć.
    W normalnych warunkach to może dobrze funkcjonować jeżeli się nie przegnie z
    wielkością
    ruchu, ale w korporacjach inni sprzedają a inni błagają o rozbudowe dostępu
    bo wszystko zdycha...
    a po miesiącach walki "srają" na to wszystko.

    Marcin