  • 1. Data: 2010-06-12 21:21:41
    Temat: Problem ze swiatlem tyl aprilia rx 80 96r.
    Od: MarcinRX <yogi8@_NOSPAM_vp.pl>

    Witam!.Jestem tu nowy wiec prosze wybaczyc za niedociagniecia. Mianowicie
    mam problem ze swiatlem stopu w aprili rx 80 z 96r. I teraz nasuwa sie
    pytanie co jest , gdy nie mam go na swiatlach swiatlo stopu jest gdy tylko
    wlacze swiatla swiatlo stopu niepojawia sie! , czy to tak ma byc ,czy nie
    bo niewydaje mi sie zeby nie bylo swiatla stopu. Moim zdaniem powinno sie
    jakos te swiatlo po nacisnieciu hamulcaa jakos intesnywniej swiecic czy
    co... Procze o odpowiedz jakies rady . Dzieki z gory
    PS. chetnie kupie slimaka i linke predkosciomieza do aprili rx z 96r
    POZDRO

  • 2. Data: 2010-06-12 21:27:40
    Temat: Re: Problem ze swiatlem tyl aprilia rx 80 96r.
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "MarcinRX" <yogi8@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > swiecic czy co... Procze o odpowiedz jakies rady . Dzieki z gory
    > PS. chetnie kupie slimaka i linke predkosciomieza do aprili rx z 96r

    Kup se ślimaka i pogadaj z nim. Może on Cie zrozumie...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-06-12 21:56:42
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "MarcinRX", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

    > gdy nie mam go na swiatlach swiatlo stopu jest gdy tylko
    > wlacze swiatla swiatlo stopu niepojawia sie! , czy to tak ma byc ,czy nie
    > bo niewydaje mi sie zeby nie bylo swiatla stopu.

    Cuś panie w elektryce popierdolone macie, bo zdecydowanie tak być nie
    powinno. W 14-to letnim sprzęcie poprzedni właściciele mogli sporo
    narzeźbić, a i izolacja może być spękana i zwierać gdzieś...

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 4. Data: 2010-06-14 06:46:10
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    W dniu 2010-06-12 23:21, MarcinRX pisze:
> [...]
    > gory
    > PS. chetnie kupie slimaka i linke predkosciomieza do aprili rx z 96r POZDRO
    Witam,
    zacznij od sprawdzenia żarówki czy jest dobra i dobrze założona.
    Następnie sprawdź czy jakiś rzeźbiarz nie pomylił podłączeń może nie
    masz np: masy i ciągnie przez któryś kabel.

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy