  • 1. Data: 2009-04-23 19:36:47
    Temat: Problem z wyczyszczeniem baku
    Od: wacos <w...@g...pl>

    Witam
    mam taki problem, mianowicie mam Honde Cb 750 82', stała ona u
    poprzedniego właściciela 3 lata bez jeżdżenia z prawie pustym abakiem,
    efektem tego były zapchane gaźniki już po 3 miesiącach jazdy. Gaźniki
    wyciągnąłem, wyczyściłem, wszystko było super przez 4 dni, potem znowu
    to samo, nie trzymał obrotów, gasł, jestem pewien, że gaźniki znów są
    zapchane, więc wziąłem się za bak, okazało sie, że pływa tam mnóstwo
    syfu, który odpada od wewnętrznej części baku, to co sie dało
    wyczyściłem, ale jeszcze mnóstwo zostało na ściankach....

    Zatem czy ktoś wie jak taki bak wyczyścić? jak się tego syfu pozbyć,
    benzyna nie daje rady to już sam nie wiem co....

    z góry dzięki za wszelkie rady

    pozdrawiam
    WacoS
    CB 750F

  • 2. Data: 2009-04-23 19:49:15
    Temat: Re: Problem z wyczyszczeniem baku
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    czesc
    Użytkownik "wacos" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zatem czy ktoś wie jak taki bak wyczyścić? jak się tego syfu pozbyć,
    > benzyna nie daje rady to już sam nie wiem co....
    pol kilo drobnych gwozdzi lub cos podobnego no i namachac sie trzeba troche.
    Pzdr
    PanAdol

  • 3. Data: 2009-04-23 21:13:49
    Od: zbyhoo <z...@o...pl>

    wiadomościnews:gsqg0k$ajs$1@inews.gazeta.pl...> Zatem czy ktoś wie jak taki bak
    wyczyścić? jak się tego syfu pozbyć,

    > pol kilo drobnych gwozdzi lub cos podobnego no i namachac sie trzeba troche.
    > Pzdr
    > PanAdol

    Nastepnie dobrze wyczyscic i odtluscic. Po wyschnieciu wlac pol litra
    farby antykorozyjnej Corr - Active. Specyfik na bazie spirytusu,
    odporny na dzialanie benzyn. Do kupienia w Castoramie lub innym
    Leruła. Obracac zbiornikiem tak zeby dokladnie pokrylo cale wnetrze
    baku. Malowalem tym kiedys zbiornik w MZcie, trzymalo super i wreszcie
    skonczyly sie klopoty z zapychajacym sie gaznikiem.
    ______
    zbyhoo
    GSF 1200S K1
    Olkusz/Dabrowa Gornicza

  • 4. Data: 2009-04-24 08:07:04
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "wacos" <w...@g...pl> wrote in message
> [...]
    [...]
    > Zatem czy ktoś wie jak taki bak wyczyścić? jak się tego syfu pozbyć,
    > benzyna nie daje rady to już sam nie wiem co....
    >
    > z góry dzięki za wszelkie rady

    Grubsze platy wyczyscisz mechanicznie, tak jak opisano. Dla lepszego efektu
    warto go potraktowac (pozniej) fosolem czyli kwasem fosforowym. Do kupienia
    w sklepach farbiarskich. Kompendium w archiwum grupy:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/sear
    ch?q=czyszczenie+zbiornika&start=0&scoring=d&

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-04-24 08:09:46
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Użytkownik "wacos" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > pol kilo drobnych gwozdzi lub cos podobnego no i namachac sie trzeba
    usprawnienie
    bak z gwoziami ( i benzyna czego zapomniał dodac przedpiszca) wrzucasz
    do bagaznika puszki i jezdzisz kilka dni po miescie
    szuru-buru robi się samo niejako przy okazji
    huck

  • 6. Data: 2009-04-24 09:26:40
    Od: n...@s...com

    On Thu, 23 Apr 2009 20:36:47 +0100, wacos <w...@g...pl> wrote:

> [...]

    >syfu, który odpada od wewnętrznej części baku, to co sie dało
    >wyczyściłem, ale jeszcze mnóstwo zostało na ściankach....

    Filterek

    >Zatem czy ktoś wie jak taki bak wyczyścić? jak się tego syfu pozbyć,
    >benzyna nie daje rady to już sam nie wiem co....

    http://www.kurde.pl/katalog/rdzawy_bak.php
    autorem jest Jackare.

    >z góry dzięki za wszelkie rady

    kwas ortofosforowy (nie wiem czy nie zje tez uszczelek), do kupienia
    jako odrdzewiacz za kilka pln w sklepach z farbiami.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 7. Data: 2009-04-24 10:06:59
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <n...@s...com> wrote in message

    > Filterek

    A kufno! Filterki sprawiaja sporo klopotu, zwlaszcza przy zasilaniu
    grawitacyjnym. Zaczyna sie wypadanie jednego cylindra, traci moc przy
    wiekszej pycie. No.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 8. Data: 2009-04-24 10:59:12
    Od: n...@s...com

    On Fri, 24 Apr 2009 12:06:59 +0200, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >Elou!

    elo

    >A kufno! Filterki sprawiaja sporo klopotu, zwlaszcza przy zasilaniu
    >grawitacyjnym. Zaczyna sie wypadanie jednego cylindra, traci moc przy
    >wiekszej pycie. No.

    A brak filterka konczy sie zawieszeniem plywaka, zalaniem gaznika i
    okolicy paliwem, rozbieraniem gaznika na chodniku pod sklepem i co
    lepsze?

    pozdr
    newrom
    Ps. i ciagle nie mam pojecia skad te gumiane farfocle sie znalazly pod
    zaworem.

  • 9. Data: 2009-04-24 11:39:45
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    <n...@s...com> wrote in message
> [...]

    > A brak filterka konczy sie zawieszeniem plywaka, zalaniem gaznika i
    > okolicy paliwem, rozbieraniem gaznika na chodniku pod sklepem i co

    Wybor uzyszkodnika. Wypowiedzialem by byl swiadomy.

    > Ps. i ciagle nie mam pojecia skad te gumiane farfocle sie znalazly pod
    > zaworem.

    Fragmmenty uszczelki wlewu lub kranika. Padaka Ci prochnieje.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2009-04-24 11:51:09
    Od: n...@s...com

    On Fri, 24 Apr 2009 13:39:45 +0200, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >EloU!

    uuuole

    >Wybor uzyszkodnika. Wypowiedzialem by byl swiadomy.

    bo to nie rozwiazanie na lata jeno dorazne.

    >Fragmmenty uszczelki wlewu lub kranika.

    moze, ale niekoniecznie. Sie okaze.

    > Padaka Ci prochnieje.

    kawasaki to padaki.