    From: wacos <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Problem z wyczyszczeniem baku
    Date: Thu, 23 Apr 2009 20:36:47 +0100

    Witam
    mam taki problem, mianowicie mam Honde Cb 750 82', stała ona u
    poprzedniego właściciela 3 lata bez jeżdżenia z prawie pustym abakiem,
    efektem tego były zapchane gaźniki już po 3 miesiącach jazdy. Gaźniki
    wyciągnąłem, wyczyściłem, wszystko było super przez 4 dni, potem znowu
    to samo, nie trzymał obrotów, gasł, jestem pewien, że gaźniki znów są
    zapchane, więc wziąłem się za bak, okazało sie, że pływa tam mnóstwo
    syfu, który odpada od wewnętrznej części baku, to co sie dało
    wyczyściłem, ale jeszcze mnóstwo zostało na ściankach....

    Zatem czy ktoś wie jak taki bak wyczyścić? jak się tego syfu pozbyć,
    benzyna nie daje rady to już sam nie wiem co....

    z góry dzięki za wszelkie rady

    pozdrawiam
    WacoS
    CB 750F