    From: "rageofhonor" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Problem z sygnałem na polaryzacji H
    Date: Mon, 21 Jun 2010 17:14:45 +0200

    Użytkownik "Na przykład Jan Kowalski" <...@...com> napisał w wiadomości
    news:hvn189$ko6$1@news.onet.pl...
    > miałem taki problem - wymieniłem konwerter, problem zniknął

    Na ile to jest pewne bo to często się dzieje jak antena lekko drga pionowo?

    Dodam jeszcze że 2 konwerter który skierowany był na HB już dawno przestał
    działać na polaryzacji H a polaryzacja V działała znim przestawiłem antenę
    tylko na Astrę

    Jest jakiś tani sposób by zdalnie sterować anteną w wszystkie strony? bo
    odkręcanie śrub jest trochę nieporęczne.

    Jeszcze jedno pytanie. Jak zabezpieczyć antenę przed silnym wiatrem tak by
    nie drgała tak bardzo na wietrze.
    Są na to jakieś sposoby lub anteny?