  • 1. Data: 2010-02-04 20:25:06
    Temat: Problem z smsami w Play!!
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Czy ktos ma podobny problem

    od kilku minut moze pol godziny nie moge wyslac zadnego smsa a wczesniej
    wszystko chodzilo

    przychodza ale nie wysyla

    rozmowy normalnie

    rejon Katowic

    p.s. jaki jest numer na BOK w Playu bo *500 mi nie dziala mowi ze polaczenie
    niemozliwe do zrealizowania i to nie pierwszy raz
    dzieki

  • 2. Data: 2010-02-04 20:28:51
    Temat: Re: Problem z smsami w Play!!
    Od: ">>Galeon<<" <s...@w...pl>

    Kris pisze:
    > Czy ktos ma podobny problem
    >
    > od kilku minut moze pol godziny nie moge wyslac zadnego smsa a wczesniej
    > wszystko chodzilo
    >
    > przychodza ale nie wysyla
    >
    > rozmowy normalnie

    lublin lezy i kwiczy

  • 3. Data: 2010-02-05 08:40:15
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 4 Lut, 21:28, ">>Galeon<<" <s...@w...pl> wrote:

    > lublin lezy i kwiczy

    No ja tak miałem wczoraj bardziej w stronę Zamościa od Lublina...