  • 1. Data: 2010-02-04 16:53:30
    Temat: telefon dla nastolatka
    Od: Adam Czajka <n...@p...v>

    hey

    Mam w planach kupno telefonu dla mojego syna i rozważam wybór pomiędzy:
    Samsung Avila lub F480, albo LG KU990 lub GT505, albo Nokia 5230.
    Co byście radzili? Wi-Fi czy GPS niekonieczne, ale mile widziane.
    Syn ma 12 lat.

    Adam Czajka

  • 2. Data: 2010-02-05 01:04:03
    Temat: Re: telefon dla nastolatka
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Adam Czajka" napisał:

    > Mam w planach kupno telefonu dla mojego syna i rozważam wybór pomiędzy:
    > Samsung Avila lub F480, albo LG KU990 lub GT505, albo Nokia 5230.
    > Co byście radzili? Wi-Fi czy GPS niekonieczne, ale mile widziane.

    Nokii nie znam, a z pozostałych zdecydowanie najsensowniej wygląda ten
    Pathfinder. W następnej kolejności: F480, Viewty, Avila. Kolejność
    całkowicie subiektywna, oparta na wrażeniach z ich użytkowania.

    > Syn ma 12 lat.

    A mój 2 lata starszy syn wybrał Huawei U7510 Andy
    http://www.playmobile.pl/pl/telefony/HuaweiU7510Andy
    /index.html
    ale tu głównym wyznacznikiem była cena.

    JoteR

  • 3. Data: 2010-02-07 15:32:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adam Czajka pisze:
> [...]
    > Samsung Avila lub F480, albo LG KU990 lub GT505, albo Nokia 5230.
    > Co byście radzili? Wi-Fi czy GPS niekonieczne, ale mile widziane.

    GT505/500 ma wifi i GPS, Nokia 5230 nie ma wifi ale ma GPS (bezplatna
    nawigacja) i ma Symbiana w najnowszej wersji. Na reszte ... zaslone
    milczenia.

    Po polsku obejrzyj
    Avila http://www.youtube.com/watch?v=aFAKOnj2pW0 i kolejne 4 czesci
    GT500/505 - http://www.youtube.com/watch?v=e3awhJa78Gk
    Nokia 5230 - http://www.youtube.com/watch?v=8hs-ESpPv_w

  • 4. Data: 2010-02-10 05:39:47
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 4 Lut, 17:53, Adam Czajka <n...@p...v> wrote:
    > hey
    >
    > Mam w planach kupno telefonu dla mojego syna i rozwa am wyb r pomi dzy:
    > Samsung Avila lub F480, albo LG KU990 lub GT505, albo Nokia 5230.
    > Co by cie radzili? Wi-Fi czy GPS niekonieczne, ale mile widziane.
    > Syn ma 12 lat.
    Czy ty się wcześniej zastanowiłeś, zanim puściłeś to niemądre
    zapytanie? A może się nudzisz?
    Każdy odpowiedzialny Rodzic zakłada, że komórka dla dziecka jest jako
    telefon narzędziem niezbędnym i jako taki winien być najtańszy.
    A jesli chcesz zaszpanować, nie pytaj tutaj tylko wybierz dziecku od
    razu w salonie najdroższego - no, może o 10 zł tańszego niż Ty masz,
    żeby się nie zadołować :-/....
    Pozdr. - J