eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaProblem z przekazywaniem (transferem) połączeń w centralce SlicanRe: Problem z przekazywaniem (transferem) połączeń w centralce Slican
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Problem z przekazywaniem (transferem) połączeń w centralce Slican
    Date: Fri, 17 Jan 2014 15:45:21 +0100
    Organization: krystek.art.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <lbbfm2$8oj$1@node2.news.atman.pl>
    References: <lb9ta0$6dh$1@node1.news.atman.pl>
    <52d8c9dc$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: u...@k...art.pl
    NNTP-Posting-Host: 91-145-138-83.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1389969922 8979 91.145.138.83 (17 Jan 2014 14:45:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Jan 2014 14:45:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <52d8c9dc$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:237568
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-01-17 07:12, brum pisze:
    > > po przyciśnięciu guzika "flash" na telefonie, w słuchawce osoby
    wykonującej
    >> przekazanie (transfer) słychać ciągły sygnał centrali. Osoba oczekująca na
    >> przekazanie rozmowy słyszy w słuchawce melodyjkę oczekiwania. Telefon u
    >> docelowegoabonenta nie dzwoni. Tak jest za każdym razem przy próbie
    >> przekazania połączenia do innego abonenta podłączonego tradycyjnym aparatem.
    >> Jak wspomniałem wcześniej przekazanie do abonenta VoIP jest realizowane.

    > ten "transfer, przekazywanie" to chyba normalne przelaczenie rozmowy?
    > musisz wybrac numer docelowy, a o tym nie piszesz
    > co sie dzieje po wybraniu numeru wewnetrznego?

    No tak, przełączenie, ale to się w instrukcji nazywa przekazanie
    (transfer) - nie mylić z przekierowaniem, które włącza się kodem, by
    działało od razu lub działa z DISA - po zapowiedzi - gdy są ustawione
    reguły pracy centralki dzień/noc, tydzień/weekend.

    W wracając do transferu - napisałem przecież w poście: osoba oczekująca
    słyszy muzyczkę, a osoba, która przełącza po wciśnięciu "flasha" słyszy
    normalny sygnał centrali i po wybraniu numeru wewnętrznego ten drugi
    telefon z numeru wewnętrznego powinien dzwonić, a nie dzwoni.
    Przełączanie nie działa w przypadku telefonów stacjonarnych. Na
    abonentów wewnętrznych VoIP da się przetransferować, bo programy
    klientów do obsługi VoIP zalogowane w centralce dzwonią i osoba
    przekazująca połączenie może odłożyć słuchawkę.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: