eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaProblem z przekazywaniem (transferem) połączeń w centralce SlicanRe: Problem z przekazywaniem (transferem) połączeń w centralce Slican
  • Data: 2014-01-21 02:35:34
    Temat: Re: Problem z przekazywaniem (transferem) połączeń w centralce Slican
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-01-17 20:10, brum pisze:
    >> W wracając do transferu - napisałem przecież w poście: osoba oczekująca
    >> słyszy muzyczkę, a osoba, która przełącza po wciśnięciu "flasha" słyszy
    >> normalny sygnał centrali i po wybraniu numeru wewnętrznego ten drugi
    >> telefon z numeru wewnętrznego powinien dzwonić, a nie dzwoni.
    >> Przełączanie nie działa w przypadku telefonów stacjonarnych. Na
    >> abonentów wewnętrznych VoIP da się przetransferować, bo programy
    >> klientów do obsługi VoIP zalogowane w centralce dzwonią i osoba
    >> przekazująca połączenie może odłożyć słuchawkę.
    >
    > a co slyszy w sluchawce po wybraniu numeru abonent, ktory dokonuje
    > przelaczenia?

    Abonent, który przekazuje połączenie po wciśnięciu "flasha" słyszy
    sygnał ciągły. Ale problem (mam nadzieję, że na dobre) się już
    rozwiązał. Po wczorajszych testach w biurze (znowu) funkcja
    przekazywania połączeń zaczęła działać na telefonach abonentów
    wewnętrznych. Dziwne, bo testowane to było w sumie z 15 (jak nie więcej)
    razy i za każdym próba przekazanie połączenia od abonenta który odebrał
    rozmowę na inny telefon stacjonarny w biurze podpięty do centralki
    kończyła się fiaskiem.

    Po zakupie centralki - 1,5 roku temu - przez jakiś czas ta funkcja
    działała, ale później przestała. I nie wiadomo dlaczego tak się stało.
    Wielokrotnie centralkę resetowaliśmy, ponownie ustawialiśmy konfigurację
    (szkoda, że się nie da jej zapisać do pliku i trzeba wszystko klepać
    ręcznie, co zajmuje trochę czasu) i nic to nie pomagało.

    O ile w przypadku pracowników, którzy mają biurka obok siebie wymieniali
    się oni między sobą słuchawkami telefonów, o tyle przy większej liczbie
    osób takie kombinacje nie wchodziły już w grę. Stąd te poszukiwania
    rozwiązania problemu, albo wręcz zakupu nowej (innej) centralki, która
    by oferowała te same funkcje, co stara oraz
    przekazywanie/przełączanie/transfer rozmów.

    Patrzyłem nawet na konkurencyjnego Platana - przy mniejszej liczbie
    linii zewnętrznych operatorów VoIP (bo tylko 3 versus 6 Slicana) i dwóch
    portach FXO PTSN ma więcej opcji, ale przez to jego konfiguracja jest
    bardzo rozbudowana (na stronie producenta jest demo -
    <http://www.platan.pl/oferta/centrale-telefoniczne/p
    rima.html> [pod
    Firefoksem coś nie chce hulać, musiałem do tego celu użyć Chrome'a].
    Bardziej mi chyba podchodzi styl konfiguracji Slicana, mimo tych
    wszystkich opcji w centralce Platan, których również nie da się
    wyeksportować do pliku z ustawieniami).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: