  • 1. Data: 2011-01-24 19:46:32
    Temat: Problem z połączeniem SSL
    Od: "Wojtek" <a...@p...fm>

    Od pewnego czasu nie mogę się zalogować np. na pocztę na Interii przez SSL.
    Przy próbie logowania mam komunikat "Nie można wyświetlić strony". Gdy
    wyłączę SSL to wchodzę na pocztę bez problemu . Czy ktoś się spotkał z
    podobnym problemem?

  • 2. Data: 2011-01-24 20:18:40
    Temat: Re: Problem z połączeniem SSL
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 24.01.2011 20:46, Wojtek pisze:
    > Od pewnego czasu nie moge sie zalogowaae np. na poczte na Interii przez SSL.

    http://www.ntg.prv.pl/

    http://www.grush.one.pl/mime/

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 3. Data: 2011-01-25 15:12:20
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Od pewnego czasu nie mogę się zalogować np. na pocztę na Interii przez
    > SSL.
    > Przy próbie logowania mam komunikat "Nie można wyświetlić strony". Gdy

    ntg.

    walić interię skoro mamy gmail. Ja podłączyłem takie konto pod skrzynkę
    gmaila która za mnie pobiera pocztę a spam od razu wywala do odpowiedniego
    katalogu.

  • 4. Data: 2011-01-25 15:21:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Doxent" napisał w wiadomości grup
    > walić interię skoro mamy gmail. Ja podłączyłem takie konto pod skrzynkę gmaila
    > która za mnie pobiera pocztę a spam od razu wywala do odpowiedniego katalogu.

    Później należy się dziwić skąd pewni ludzie wiedzą o nas wszystko.