  • Data: 2011-07-26 20:13:02
    Temat: Re: Problem z płytą ?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    Medyk-Ignacy wrote:
    > Czy po tych wynikach można jednoznacznie powiedzieć , że uszkodzona jest
    > płyta główna? Pytam dlatego,że komputer jest w świecie (we
    > Francji),wszystkie części są nowe i na gwarancji ( ale w Polsce) i nie
    > chciałbym narazić się na przysłanie do Polski do serwisu sprawnej
    > części.Pozdrawiam.

    komp bez plyty i tak sie nie przyda wiec w miare mozliwosci bierz na warsztat
    razem z procesorem i pamieciami

    ja zaczalbym od resetu ustawien biosu, ustawieniu na sztywno 1.65v
    i sprawdzeniu wszystkich bankow jedna koscia a nastepnie
    sprawdzeniu dwoch kosci w bankach AA i AB (dual channel i bez)

    jezeli kazdy bank osobno i kazda kosc osobno bedzie ok to problemem
    moze byc jakas inna niekompatybilnosc, warto pokombinowac jakies bardzo
    bezpieczne timingi