eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleProblem z odpalaniem w wilgotne dni.Re: Problem z odpalaniem w wilgotne dni.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!fu-berlin.de!pos
    tnews.google.com!g31g2000vbr.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Artur Zabroński <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Problem z odpalaniem w wilgotne dni.
    Date: Thu, 22 Oct 2009 03:52:12 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 59
    Message-ID: <1...@g...googlegroups.com>
    References: <9...@p...googlegroups.com>
    <hbkd36$q0$1@inews.gazeta.pl> <hbl966$bde$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <hbpchb$g84$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.180.176.50
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1256208732 29203 127.0.0.1 (22 Oct 2009 10:52:12 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Oct 2009 10:52:12 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: g31g2000vbr.googlegroups.com; posting-host=212.180.176.50;
    posting-account=XuWEoQoAAACIySalknB1x1etbfJ6SZd3
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.0.14)
    Gecko/2009091010 Iceweasel/3.0.6
    (Debian-3.0.6-3),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612666
    [ ukryj nagłówki ]

    On 22 Paź, 12:35, "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl> wrote:
    > > to wyjasnij jak sie przemieszcza prad:) chetnie wyslucham:)
    >
    > skąd biorą się mikropęknięcia skąd wiesz że w danym kablu one są skoro ich
    > nawet nie widzisz?
    Bo to widać w nocy.
    > każdy kabel ma zapas izolacji na przebicie tak więc te twoje mikropęknięcia
    > musiałyby być makropęknięciami żeby następowało przebicie przez izolację
    >
    Chyba zapomniałeś jakie napięcia panują w tych kablach. Podpowiem ci,
    że jest to coś w okolicach 15kV wystarczająco żeby przy dużej
    wilgotności iskra przeskoczyła na 1cm (na powietrzu). Więc teraz sobie
    to połącz z pęknięciami na głębokość ~1-2mm kabli w których jest woda.
    > w swoim samochodzie mam kable 8 letnie tanie podróbki i też miałem problem z
    > odpalaniem w wilgotne dni raz silnik nie odpalił wcale
    > ale zamiast lecieć jak burak tepy do sklepu ścisnąłem kapturki kabli
    > nachodzące na palce cewki taśmą izolacyjną i po sekundzie silnik odpalił jak
    > na nowych kablach i pali do dzisiaj bez żadnego problemu
    A co się z tymi kapturkami stało przez lata, że musiałeś je owijać
    taśmą?
    > pamiętam kiedyś jak nie mogłem odpalić samochodu w innym mieście zapchnąłem
    > jego do fachowców mechaników rozrebrali wtryski sprawdzali ciśnienia w
    > cylindrach i dupka wszystko idealne a samochód nie pali ale po 2 godzinach
    > ich niesamowicie fachowej pracy pod wpływem temp. w ich warsztacie
    > wyparowała wilgoć między kapturkami kabli wchodzących na palce cewki a
    > powierzchnią tych palców i silnik jak nowy odpalił
    To oni tam musieli mieć chyba z 50 st. C, że w dwie godziny wszystko
    się ogrzało i wyparowało. Możliwe, że przy okazji wyparowały twoje
    szare komórki. Powiedz jeszcze misiu gdzie ta iskra ci skakała? Na
    kopułkę z tworzywa?

    Dodam tylko tyle, miałem pożyczony samochód, stał 2 dni nie ruszany w
    deszczowe dni, po uruchomieniu i przejechaniu kilku kilometrów nie
    szło dalej jechać. Po otworzeniu maski było widać jak prąd śmiga po
    przewodach. Doraźnie wysuszyłem kable i owinąłem na całej długości
    taśmą izolacyjną - pomogło. Więc miszczu jak to wytłumaczysz, mi
    tępemu burakowi?

    --
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: