eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleProblem z odpalaniem w wilgotne dni.Re: Problem z odpalaniem w wilgotne dni.
  • Data: 2009-10-22 22:50:27
    Temat: Re: Problem z odpalaniem w wilgotne dni.
    Od: "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Artur Zabroński <a...@g...com> napisał(a):

    > On 22 Pa=BC, 12:35, "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl> wrote:
    > > > to wyjasnij jak sie przemieszcza prad:) chetnie wyslucham:)
    > >
    > > sk=B1d bior=B1 si=EA mikrop=EAkni=EAcia sk=B1d wiesz =BFe w danym kablu
    o=
    > ne s=B1 skoro ich
    > > nawet nie widzisz?
    > Bo to wida=E6 w nocy.
    > > ka=BFdy kabel ma zapas izolacji na przebicie tak wi=EAc te twoje mikrop=
    > =EAkni=EAcia
    > > musia=B3yby by=E6 makrop=EAkni=EAciami =BFeby nast=EApowa=B3o przebicie
    p=
    > rzez izolacj=EA
    > >
    > Chyba zapomnia=B3e=B6 jakie napi=EAcia panuj=B1 w tych kablach. Podpowiem
    c=
    > i,
    > =BFe jest to co=B6 w okolicach 15kV wystarczaj=B1co =BFeby przy du=BFej
    > wilgotno=B6ci iskra przeskoczy=B3a na 1cm (na powietrzu). Wi=EAc teraz
    sobi=
    > e
    > to po=B3=B1cz z p=EAkni=EAciami na g=B3=EAboko=B6=E6 ~1-2mm kabli w
    kt=F3ry=

    1-2mm głębokości a co ty kable tniesz żyletką? gościu zejdź na ziemię i rusz
    baniakiem on nie służy tylko do noszenia włosów lub czapki

    > ch jest woda.
    > > w swoim samochodzie mam kable 8 letnie tanie podr=F3bki i te=BF mia=B3em
    =
    > problem z
    > > odpalaniem w wilgotne dni raz silnik nie odpali=B3 wcale
    > > ale zamiast lecie=E6 jak burak tepy do sklepu =B6cisn=B1=B3em kapturki
    ka=
    > bli
    > > nachodz=B1ce na palce cewki ta=B6m=B1 izolacyjn=B1 i po sekundzie silnik
    =
    > odpali=B3 jak
    > > na nowych kablach i pali do dzisiaj bez =BFadnego problemu
    > A co si=EA z tymi kapturkami sta=B3o przez lata, =BFe musia=B3e=B6 je
    owija=
    > =E6
    > ta=B6m=B1?

    myśl co się stało to nie boli

    > > pami=EAtam kiedy=B6 jak nie mog=B3em odpali=E6 samochodu w innym
    mie=B6ci=
    > e zapchn=B1=B3em
    > > jego do fachowc=F3w mechanik=F3w rozrebrali wtryski sprawdzali
    ci=B6nieni=
    > a w
    > > cylindrach i dupka wszystko idealne a samoch=F3d nie pali ale po 2
    godzin=
    > ach
    > > ich niesamowicie fachowej pracy pod wp=B3ywem temp. w ich warsztacie
    > > wyparowa=B3a wilgo=E6 mi=EAdzy kapturkami kabli wchodz=B1cych na palce
    ce=
    > wki a
    > > powierzchni=B1 tych palc=F3w i silnik jak nowy odpali=B3
    > To oni tam musieli mie=E6 chyba z 50 st. C, =BFe w dwie godziny wszystko
    > si=EA ogrza=B3o i wyparowa=B3o. Mo=BFliwe, =BFe przy okazji wyparowa=B3y
    tw=
    > oje
    > szare kom=F3rki. Powiedz jeszcze misiu gdzie ta iskra ci skaka=B3a? Na
    > kopu=B3k=EA z tworzywa?

    i co z tego że z tworzywa, izolacja kabli to też tworzywo mysl misiu

    > Dodam tylko tyle, mia=B3em po=BFyczony samoch=F3d, sta=B3 2 dni nie
    ruszany=
    > w
    > deszczowe dni, po uruchomieniu i przejechaniu kilku kilometr=F3w nie
    > sz=B3o dalej jecha=E6. Po otworzeniu maski by=B3o wida=E6 jak pr=B1d
    =B6mig=
    > a po
    > przewodach. Dora=BCnie wysuszy=B3em kable i owin=B1=B3em na ca=B3ej
    d=B3ugo=
    > =B6ci
    > ta=B6m=B1 izolacyjn=B1 - pomog=B3o. Wi=EAc miszczu jak to wyt=B3umaczysz,
    m=
    > i
    > t=EApemu burakowi?
    >
    > --
    > Artur


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: