eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleProblem z odpalaniem w wilgotne dni.Re: Problem z odpalaniem w wilgotne dni.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Problem z odpalaniem w wilgotne dni.
    Date: Thu, 22 Oct 2009 10:35:24 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <hbpchb$g84$1@inews.gazeta.pl>
    References: <9...@p...googlegroups.com>
    <hbkd36$q0$1@inews.gazeta.pl> <hbl966$bde$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1256207724 16644 172.20.26.243 (22 Oct 2009 10:35:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Oct 2009 10:35:24 +0000 (UTC)
    X-User: bolo1975
    X-Forwarded-For: 79.184.223.36
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612663
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał Gut <m...@w...pl> napisał(a):

    > > te mikrouszkodzenia izolacji kabli to bzdury buraków którzy nie rozumieją
    > > jak prąd się przemieszcza
    >
    > to wyjasnij jak sie przemieszcza prad:) chetnie wyslucham:)
    >
    skąd biorą się mikropęknięcia skąd wiesz że w danym kablu one są skoro ich
    nawet nie widzisz?
    każdy kabel ma zapas izolacji na przebicie tak więc te twoje mikropęknięcia
    musiałyby być makropęknięciami żeby następowało przebicie przez izolację

    w swoim samochodzie mam kable 8 letnie tanie podróbki i też miałem problem z
    odpalaniem w wilgotne dni raz silnik nie odpalił wcale
    ale zamiast lecieć jak burak tepy do sklepu ścisnąłem kapturki kabli
    nachodzące na palce cewki taśmą izolacyjną i po sekundzie silnik odpalił jak
    na nowych kablach i pali do dzisiaj bez żadnego problemu
    pamiętam kiedyś jak nie mogłem odpalić samochodu w innym mieście zapchnąłem
    jego do fachowców mechaników rozrebrali wtryski sprawdzali ciśnienia w
    cylindrach i dupka wszystko idealne a samochód nie pali ale po 2 godzinach
    ich niesamowicie fachowej pracy pod wpływem temp. w ich warsztacie
    wyparowała wilgoć między kapturkami kabli wchodzących na palce cewki a
    powierzchnią tych palców i silnik jak nowy odpalił
    nie zapomnę głupkowatych min tych rzekomych fachowców takich cwaniaków jak
    99% piszących na tej grupie
    tak więc jeden poleci do sklepu i kupi nowe bo jest niemyslącym głupkiem a
    inny poczeka zastanowi się i przeanalizuje



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: