  • Data: 2012-10-30 01:32:10
    Temat: Re: Problem z odpalaniem
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Grumens pisze tak:

    > Robię raczej krótkie odcinki więc akumulator nie jest doładowywany
    > jak trzeba, ale ładuję go w domu.

    Sprawdzałeś jakie jest napięcie ładowania? Ma być 14v

    > Sprawdziłem miernikiem pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i coś
    > pobiera około 0.5A prądu, nie wiem czy tak powinno być, czy nie.

    W nowszych samochodach trzeba pozamykać drzwi i odczekać z 15 minut.
    Jeśli dalej będzie brał pół ampera to źle. Szukaj przyczyny. Lampki,
    radio itp.

    > Występuje również takie zjawisko, że naładuję akumulator, zniosę
    > go do auta i przy dużym mrozie nie da się odpalić, rozrusznik
    > bardzo szybko przestaje kręcić

    Napięcie wtedy zmierz. Jeśli jest mniej niż 7v na nowym akku to trzeba
    szukać przyczyny.

    > jak się ociepli to auto odpala bez problemu

    Możnaby w ostateczności rozebrać, podmienić rozrusznik. Czy to on się
    czasem nie zaciera na mrozie?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87