  • Data: 2014-07-16 00:12:17
    Temat: Re: Problem z nawigacją Google
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Jul 2014 10:30:01 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Za malo. Jak sie gps uprze, to i kwadrans potrafi nie lapac.
    > I nie wiem co wtedy - jechac, bo moze bedzie lepsze miejsce, czy
    stac
    > i nie przeszkadzac. Mam wrazenie ze jechanie przeszkadza ... ale
    wolna
    > prosta jazda ze stala predkoscia nie powinna przeszkadzac.

    Telefon im starszy tym częściej się to zdarza. Ja na swoim 3 letnim
    sgs2 mam tak, że przed Warszawą jest ok ale jak wjadę "w miasto" to
    gps zaczyna mieć coraz większy błąd pozycji aż rzuca nim między
    ulicami, nawigacja praktycznie niemożliwa, muszę się wspomagać
    zewnętrznym gos na bt , ten zawsze chodzi bez problemów z odbiorem.

    --
    Marek