  • Data: 2014-07-17 02:37:43
    Temat: Re: Poczatek KONCA z nawigacją SCIERWA-gUUrgUly
    Od: faro  <f...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    > Znalazłem program to trzymania fix'a:
    > ...id=com.androidlab.gpsfix&hl=pl

    ... trzymania kuFasa a nie jevskiego TFU-sloganu "fix".
    Zachwycasz sie GOWNAMI a nie zasadniczymi, podstawowymi
    celami w zyciu.

    Rozpoczal sie poczatek KONCA usrael'skiego SCIERWA, tu
    http://tinyurl.com/k3u5xnp widac wyraznie, to samo tyczy
    wszystkich PARSZYWYCH wasali jak jevland i angoland, tez
    do tej paki nalezy ferkelland http://tinyurl.com/obj82g4

    Wepchnac do "dyni" fakty z http://tinyurl.com/maqtye4 i
    zaczac wreszcie myslec; co za tym dalej idzie, dzialac.

    ?? http://tinyurl.com/rjedc ??

    ? http://tinyurl.com/k854qro ?