  • Data: 2010-05-20 05:07:51
    Temat: Re: Problem z ładowaniem akumulatorków
    Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Skoro zacząłem wątek o ładowaniu to pytanie zbliżone do
    tematyki, aby nie tworzyć nowego wątku.

    Gdy kupuje się nowe akumulatorki NiMH to należy je na początek
    "zaprogramować" przez kilkukrotne ładowania ok.12-14 godz. i
    rozładowanie do zera. To trochę trwa i trzeba pilnować tego
    procesu. Czy dobrym rozwiązaniem byłoby użycie do tego funkcji
    Refresh w ładowarce BC-700? Czy jednak raczej ręcznie kazać
    ładować, rozładować itd. Pomysł wydaje mi się dobry, ale czy nie
    spartolę przy okazji akumulatorków, bo coś tam, coś tam - nie
    znam się na tych sprawach.