eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetProblem z instalacją karty telewizyjnej - Leadtek WinFast TV 2000 XP › Re: Problem z instalacją karty telewizyjnej - Leadtek WinFast TV 2000 XP
    From: Konrad Kosmowski <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Problem z instalacją karty telewizyjnej - Leadtek WinFast TV 2000 XP
    Date: Wed, 23 Dec 2009 23:56:46 +0100

    ** JoteR <j...@p...pl> wrote:

    > Do kogo ta mowa? Ja mam odpalić Linucha?! Apage... ;->

    Kolega Ci próbuje pomóc, a Ty jakieś swoje. Jak wiesz lepiej to po co pytasz na
    grupie?

    > Jak nie działa pod świeżą instalką (nieokastrowanej przez nLite) Windy XP -
    > znaczy: walnięta.

    Pod świeżą instalką Windows to naturalne bo nie ma sterowników. Linux (w sensie
    typowa dystrybucja) ma je wbudowane i w dodatku sam potrafi wykryć (tzw. PNP) -
    stąd pewnie ta prośba aby tak przetestować.

    I ja się przychylam do tej prośby - przetestowanie z dwóch odmiennych systemów
    operacyjnych pozwala wykluczyć błąd systemu operacyjnego.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )