  • Data: 2009-01-25 12:41:18
    Temat: Re: Problem z hamulcami - pytanie
    Od: "Rafal Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <m...@h...co.uk> napisal w wiadomosci
    news:409ff9bc-3f8d-4882-b277-
    > Czy to jest jednak pompa? Jesli tak to dlaczego po zaklampowaniu
    > przewodow dzwignia jest praktycznie idealnie twarda (czy moze czegos
    > nie rozumiem i tak moze byc nawet jesli pompa jest nie teges) ?
    > Wymienilem plyn, uszczelniacze w tloczkach - nic nie cieknie.
    > Wiec gdzie moze byc problem? Pompa? Uszczelniacze "trzymaja" tloczki?

    a zrób jeszcze tak ze zacisnij przewód na dole przed zaciskiem, bo moze
    przewód jest do dupy i puchnie, masz w oplocie czy bez?
    Jesli zaciskasz przewód tuz za pompa i jest dobrze a jak zacisniesz przed
    zaciskiem i jest dupa to znaczy ze przewód jest do kitu.

    No i nie wiem jak tam odpowietrzasz bo juz widzialem kilka "fachowych" metod
    po których hebel byl taki jak opisujesz:)

    Pozdrawiam
    Rafal
    450exc