  • Data: 2009-03-25 20:39:27
    Temat: Re: Problem z hamulcami
    Od: zbyhoo <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam. W kwestii blokowania hamulców należałoby sprawdzić drożność przewodu
    > elastycznego. Wystarczy że w którymś miejscu wewnątrz przewód "spuchnie" a
    > tym samym zmniejszy się przekrój na tyle, że utrudni to swobodny powrót
    > płyny z zacisku przez pompę hamulcową do zbiorniczka.

    Kolega mnie ubiegl, mialem to samo zaproponowac. Z autopsji wiem, ze
    stary, rozwarstwiony wewnatrz przewod hamulcowy potrafi w puszce
    skutecznie blokowac tloczek w zacisku - dziala jak hydrauliczna
    zapadka. Pozostaje sprobowac wymiany pompy na sprawna, jak rowniez
    przewodu. Ja bym stawial na przewod - latwiej go uszkodzic przy
    oparciu klamka o glebe niz sama pompe, ktora stanowi sztywny odlew ze
    stopu alu.
    ______
    zbyhoo
    GSF 1200S '00