  • Data: 2009-03-25 20:14:03
    Temat: Re: Problem z hamulcami
    Od: "orzechor" <o...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:gqds63$v3h$1@news3.onet...

    > Tyaaa... A moze lepiej maslanka to przeplukac czy jakims kurde TRI? :P
    > Plucze sie tym, czym sie napelnia - plynem hamulcowym.
    > A co do przypadku, to 90%, ze ulegl odksztalceniu jakis element przy
    > pompie hamulcowej - ja bym odkrecil klamke i sprawdzil, czy wtedy odbijaja
    > klocki.
    >
    > --
    > pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
    > zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
    > Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
    > Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

    Witam. W kwestii blokowania hamulców należałoby sprawdzić drożność przewodu
    elastycznego. Wystarczy że w którymś miejscu wewnątrz przewód "spuchnie" a
    tym samym zmniejszy się przekrój na tyle, że utrudni to swobodny powrót
    płyny z zacisku przez pompę hamulcową do zbiorniczka. Przedmuchiwanie
    powietrzem niczego nie wnosi i na tej podstawie nie można określić tego
    uszkodzenia wewnętrznego. W moim przypadku, zwężenie nastąpiło na złączeniu
    części gumowej i zaprasowanej końcówki. Wywaliłem przewód na nowy nastąpił
    radość po wielokrotnym rozmontowywaniu pompki i zacisku. Po prostu
    złośliwość rzeczy martwych.

    orzechor