  • Data: 2012-10-03 16:22:29
    Temat: Re: Problem z formatowaniem karty SD
    Od: "Adam" <jestem_przeciw_spamowaniu@pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zrobiłem próby z czytnikiem w laptopie (4-letnim)
    i wyniki są następujące:
    - współpracuje z kartą microSDHC 8GB umieszczoną
    w dowolnym z 2 posiadanych przeze mnie adapterów
    - nie współpracuje (nie widać zawartości, nie można
    sformatować) z kartą microSDHC 32GB umieszczoną
    w dowolnym z tych adapterów.
    Wygląda na to, że nie przeszkadza mu, że karty są SDHC,
    natomiast przeszkadza to, że karta ma pojemność 32GB.

    Właściwie moje doświadczenia z czytnikiem kart microSDHC
    na USB dają takie same wyniki i to zarówno na komputerze
    stacjonarnym (Win XP Pro SP3) jak i na Viście Business.

    Czy zatem jest tak, że pomimo, że zarówno czytnik na USB
    jak i czytnik w laptopie akceptują to, że karta jest microSDHC,
    to nie akceptują (dużej) pojemności 32GB?
    Czy Wasze doświadczenia wskazują, że jest to możliwe?

    Pozdrawiam
    Adam