  • Data: 2012-10-03 19:20:00
    Temat: Re: Problem z formatowaniem karty SD
    Od: "Adam" <jestem_przeciw_spamowaniu@pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jezeli masz zamiar czesciej go uzywac wydaj 45 pln na
    > czytnik sdxc usb 3.0 np Kingston MobileLite G3 bedziesz mial
    > spokoj na lata

    Trochę drogo, biorąc pod uwagę, że wydałem już sporo na kartę
    i nie wiem czy nie będę musiał jej wyrzucić.
    Ponadto USB 3.0, jak i SDXC na razie i tak nie wykorzystam.
    A kupowanie sprzętu na lata nie ma chyba sensu. Zbyt szybko
    się wszystko zmienia.

    Mam zatem prośbę o wskazanie tańszego sprawdzonego czytnika na USB,
    który na pewno czyta karty microSDHC (do 32GB klasy 10 włącznie,
    jeśli ma to znaczenie).

    Pozdrawiam
    Adam