    From: "Atom" <A...@A...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Problem z dyskiem SATA
    Date: Sat, 21 Jan 2012 20:19:59 +0100

    > "Listwa z gniazdami"? Nie piszesz chyba o listwie ~230V?
    > Jeśli tak to nie o to chodziło.
    Tak, to miałem na myśli..

    > Pomijam już fakt, że w większości zasilaczy z nie więcej niż dwiema
    > liniami, wtyki SATA są zasilane z tej samej linii (czasem nawet są wpięte
    > szeregowo na jednej wiązce). W takim przypadku taka zmiana może pomóc
    > *tylko* gdy winny jest "zdupcony" wtyk.
    Jutro zmienię zarówno wtyk zasilający SATA jak i podmienię kabelek
    SATA pomiędzy dyskiem i nagrywarką.

    > Pochwal się może jakim zasilaczem zasilasz komputer, no i jaki to
    > komputer. Na moje "tu go boli".
    Jutro to opiszę. Rozumiem, że odpowiedzią na pytanie jaki mam komputer
    będzie podanie symbolu płyty głównej.

    Opisany przeze mnie problem nie pojawia się regularnie, więc pozytywnym
    wynikiem będzie niepojawienie się tego problemu przez dłuższy czas.
    Chyba, że istnieje jakiś test ?

    Dziękuję i pozdrawiam
    Atom