  • Data: 2012-01-21 18:54:03
    Temat: Re: Problem z dyskiem SATA
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21.1.2012, Atom napisał(a):

    >> Smart nie sieje błędami?
    > A co to znaczy? Co i jak mam sprawdzić?

    Jakimkolwiek programem monitorującym SMART.

    > Linia zasilania,a właściwie listwa z gniazdkami
    > została niedawno zmieniona, więc chyba nie to.

    "Listwa z gniazdami"? Nie piszesz chyba o listwie ~230V?
    Jeśli tak to nie o to chodziło.
    Pomijam już fakt, że w większości zasilaczy z nie więcej niż dwiema
    liniami, wtyki SATA są zasilane z tej samej linii (czasem nawet są wpięte
    szeregowo na jednej wiązce). W takim przypadku taka zmiana może pomóc
    *tylko* gdy winny jest "zdupcony" wtyk.

    Pochwal się może jakim zasilaczem zasilasz komputer, no i jaki to
    komputer. Na moje "tu go boli".
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/