  • Data: 2012-01-21 18:41:26
    Temat: Re: Problem z dyskiem SATA
    Od: "Atom" <A...@A...com> szukaj wiadomości tego autora

    Po podaniu samego smart był tylko jeden wynik z informatyki
    t.zn. definicja w Wikipedii. Pozostałe dotyczyły motoryzacji.
    Wystarczy sprawdzić zamiast zarzucać komuś klamstwo.
    A poza tym, to chyba najwyższy czas zlikwidować
    wszystkie grupy skoro wszystko można znaleźć w Google.;-)

    "Sprawdzanie smart" rzeczywiście daje wyniki. Dziękuję.
    Mam nadzieję, że pozwoli mi to sprawdzić mój dysk
    bez utraty danych.

    Pozdrawiam
    Atom