  • Data: 2011-09-18 14:33:46
    Temat: Re: Problem z dyskiem
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 15:56:16 +0200, Jacek napisał(a):

    > Wg mnie nie ma problemow sprzetowych, lecz programowe.

    Coś psuje pliki zapisane na dysku tak że winda nie potrafi wystartować.
    Jasne, zawsze mogę zaorać dysk ale po jakimś czasie problem się powtórzy i
    to najprawdopodobniej z przyczyn sprzętowych. Takich jak błędy pamięci czy
    interfejsu IDE. No, OK, zadam ten problem też na grupie windzianej :)
    --
    Jacek