eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z bardzo długim czasem rozgrzewania się silnikaRe: Problem z bardzo długim czasem rozgrzewania się silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!pwr.wroc.pl!news.wcss.wroc.pl!newsfeed.
    pionier.net.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>
    Subject: Re: Problem z bardzo długim czasem rozgrzewania się silnika
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <kad97f$imd$1@node1.news.atman.pl> <kak3l2$d3g$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Mon, 17 Dec 2012 01:21:37 +0100
    Message-ID: <18zjw91v2o5vv.1rk61lzxh46cf$.dlg@40tude.net>
    Lines: 37
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.8.50.73
    X-Trace: 1355703698 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1312 83.8.50.73:22963
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2476297
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 16 Dec 2012 10:19:51 +0100, uPemek napisał(a):

    > uPemek <...@...x> naskrobał(a):
    >> Cześć,
    >> Jestem użytkownikiem Audi S6 4.2 (silnik AEC) i autko ma niestety sporą
    >> wadę, a mianowicie bardzo długi czas rozgrzewania się silnika. Termostat
    >> jest nowy i sprawny, pompa wody oraz wisko również. Czy ktoś miałby może
    >> jakieś sugestię co jeszcze sprawdzić? Lub może co jest bolączką tych
    >> silników?
    >> Przy obecnych temperaturach oscylujących minimalnie poniżej 0st.C silnik
    >> osiąga normalną temperaturę po 5-6km mimo nawiewu ustawionego na 18st.C,
    >> chyba jednak coś jest nie tak, tylko jak określić co?
    >> Pozdr
    >
    > Informacje uzupełniające:
    > - termostat dalej jest ok, duży obieg jest nieaktyny do rozgrzania się
    > silnika
    > - pod silnikiem są osłony
    > - wentylator elektryczny nie jest włączony podczas rozgrzewania się silnika
    > (ale to w kontekscie braku braku wymiany ciepła przez chłodnicę nie ma
    > wielkiego znaczenia)
    >
    > No i nie wiem co dalej można wziąć na tapetę, tak jak Tomasz napisał duże
    > silniki szybko się grzeją, ten to stara konstrukcja tymbardziej nie powinien
    > zachowywać się jak malutki nowoczesny dieselek.

    To jeszcze inaczej - po czym wnioskujesz że silnik długo się grzeje?
    Jeżeli wskazówka Ci późno wstaje, to może po prostu wskaźnik jest wysoko
    wyskalowany?

    W moim jednym samochodzie wskaźnik ma skalę od 80 do 100C, więc dość długo
    trwa nim się oderwie od minimalnego wskazania).
    W innym aucie miałem wksaźnik był od 50-130C, wskazówka szła więc w górę
    znacznie szybciej.

    W wielu autach wskaźnik jest niemianowany (od C do H) i w sumie nie wiadomo
    co ten wskazuje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: