  • Data: 2010-12-08 02:21:13
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - długie
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-08 01:42, J.F. pisze:

    > No tak, akumulator z zalozenia sie laduje.

    Baterię też można naładować.

    > W polskim nie ma sensownego okreslenia, ale jak cos sie nie laduje to
    > to jest potocznie "bateria" a nie akumulator.

    Po polsku "Akumulator samochodowy" to nic innego jak po angielsku "Auto
    Battery".

    > No i .. nawet to co uwazasz ze sie nie laduje, to przeciez w
    > samochodzie jest na biezaco ladowane :-)

    Spoko.

    Ty zaś uważasz, że akumulator samochodowy, to nie bateria samochodowa. :)

    Sorry ale mnie nie bawi łapanie ciągłe za słówka.

    > No i tu masz racje. Z tym "musze sie liczyc" to nie "zepsuje sie na
    > pewno".

    Oczywiście że tak. Baterię też można naładować i też nie ma pewności, że
    się jej nie zepsuje.. Ale naładować można.