-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
Date: Wed, 08 Dec 2010 01:14:05 +0100
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 17
Message-ID: <idmipj$qpk$9@news.net.icm.edu.pl>
References: <idj0j1$rsb$1@news.onet.pl> <1...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-78-83-170.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1291767411 27444 89.78.83.170 (8 Dec 2010 00:16:51 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Dec 2010 00:16:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
In-Reply-To: <1...@n...onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332662
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-06 17:34, kogutek pisze:
> Wplyw praktyczny nie przykręconego akumulatora jest bardzo duży. Na dziurach
> podskakuje i wykrusza się masa czynna z plyt. W starych konstrukcjach bylą
> rezerwa na dnie akumuatora. Sporo z płyt musiało się oberwać i odpaśćzeby robilo
> zwarcie. Jak pzreszli na akumulatory kopertowe to zamknęli każdą plytę w worku.
> Wykruszająca sie masa czynna zostaje w worku i nie robi zwarć. Zwiększyli w ten
> sposób pojemnosc akumulatorow bo nie musi być wolnego miejsca pod plytami.
> Zrobili jeszcze jeden myk. Pojemność zależy od powierzchni płyt. Zrobili
> bardziej porowate masy czynne. One z założenia sa mniej odporne mechanicznie.
> Jak jest trwale polączony akumulator z nadwoziem to nie podskakuje. Więcej porow
> to mniejsza odporność na gazoanie. Pęcherzyki gazu też wyrywają masę czynną.
> Jeśli nie dopuścić do ich powstawania to problemu nie będzie.
Co to za bzdury? Człowieku, przestań wymyślać już... Gdyby tak było jak
piszesz, po każdym jednym dzwonie akumulator by wybuchał a auto by
płonęło od zwarcia w instalacji.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.12.10 01:12 Karolek
- 08.12.10 01:16 Filip KK
- 08.12.10 01:17 Filip KK
- 08.12.10 01:23 Filip KK
- 08.12.10 01:24 Filip KK
- 08.12.10 01:26 Filip KK
- 08.12.10 01:28 Filip KK
- 08.12.10 01:30 Filip KK
- 08.12.10 01:42 J.F.
- 08.12.10 01:42 kogutek
- 08.12.10 01:46 kogutek
- 08.12.10 01:48 kogutek
- 08.12.10 01:53 kogutek
- 08.12.10 01:55 kogutek
- 08.12.10 01:55 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i