eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długieRe: Problem z akumulatorem - d³ugie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z akumulatorem - d&#179;ugie
    Date: Wed, 08 Dec 2010 01:09:13 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 41
    Message-ID: <idmige$qpk$7@news.net.icm.edu.pl>
    References: <8...@4...com>
    <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-83-170.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1291767118 27444 89.78.83.170 (8 Dec 2010 00:11:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Dec 2010 00:11:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <1...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332658
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-06 03:00, kogutek pisze:

    > Producenci poszli na
    > kompromis. Nigdy nie naladowany do pelna akumulator ale i praktycznie
    > bezobsługowy bo nie gazuje w takich warunkach.

    Gdyby tak było jak piszesz, nie byłoby "odpowietrzników" do których
    montuje się rurki odprowadzające ciecz.

    > Gazowanie jest tak małe że
    > odważyli się zamknąć szczelnie.

    Nie zamknęli szczelnie, bo są "odpowietrzniki".

    Co się stało z Twoją wiedzą?!

    > Tamten ciolek podlaczył hermetyczny akumulator do takiego
    > prostownika.

    Po pierwsze, licz się ze słowami koguciku!!

    Po drugie, nie ma czegoś takiego jak hermetyczny akumulator!!

    > I okazalo się ze siły przyrody wygrały i nie były w służbie
    > człowieka. Sam sobie rozjebal akumulator i na dodatek się mądruje bo wyciąga
    > błędne wnioski. Większość akumulatorów zalatwiaja użytkownicy. Nie przykręcą do
    > karoserii po ladowaniu bo śrubka albo plastik sie zgubiły. Jak wyjmą to podlaczą
    > pod niby prostownik. Ustawią dla 50Ah 6 A i czas 10 godzin. Napiecie wzrośnie na
    > zaciskach do 17V i jak to będzie akumulator nie hermetyczny to po takim zabiegu
    > ma 2/3 pojemności. Oczywiście ciepły zdjęty z prostownika odpali bez problemu.
    > Ale następnego dnia już nie bardzo. To znowu go pod zarzynarke akumulatora
    > podlacza. I tak po tygodniu placze jakie to kiepskie akumulatory robią i że
    > reklamacja jest iluzoryczna. Jakoś akumulatory pracujące w sprawnym samochodzie
    > i nie wyciagane do ladowania wytrzymuja kilka razy dluzej niz te zadbane i
    > doladowywane. Wspólczesne akumulatory nie są odporne na awarie regulatora
    > napięcia. Oczywiście na takie co powodują wzrost napięcia w instalacji. Zwykle z
    > korkami trafia szlag tak jak po podlączeniu do kiepskiego prostownika.
    > Hermetyczne o ile nie maja zaworow bezpieczenstwa wybuchaja. Ale zanim wybuchną
    > robią się jak u tego gostka, takie oble.
    >
    Nie rozśmieszaj ludzi takimi bzdurami co wypisujesz...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: