  • 171. Data: 2017-07-20 14:03:25
    Temat: Re: Problem z Teslą o którym się nie mówi....
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-20 o 02:39, Pszemol pisze:

    > Ciągle myślisz zerojedynkowo. Chodzi o wyparcie z pozycji rynkowego lidera.

    A ty nie myślisz tylko piszesz bzdury które potem prostujesz tak jak
    teraz tłumacząc że "eliminacja" nie jest eliminacją a "wyparciem z
    pozycji rynkowego lidera".
    Co też wydaje się mocno naciągana jak przypomnę sobie ilości
    i rodzaje żarówek na sklepowych pułkach.

    > Niedobitki będą tez za 100 lat, co nie zmienia sensu mojej wypowiedzi.

    Sens twojej ostatniej wypowiedzi to eliminacja jest wyparciem rynkowego
    lidera. Naprawdę tak jest w USA ?

    > Zieeew...

    Poziewaj też na oświetlenie mieszkań, podjazdów, sklepów i drogi
    przed samochodami. :-)

    Pozdrawiam

  • 172. Data: 2017-07-20 14:20:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Od twoich tekstów szklana kula mi zmatowiała i nie wiem o czym
    > myślał.
    > I nie wystąpiłem w roli adwokata ale w roli człowieka który
    > zauważył twój brak dobrej woli lub brak inteligencji.
    > Inaczej nie potrafię wytłumaczyć nieumiejętności znalezienia
    > ofert na "ev kit". A ty potrafisz ?

    Już wytłumaczyłem dlaczego zależało mi na tym, aby to on
    napisał o którym kicie myślał a Ty dalej swoje: upór czy głupota?

  • 173. Data: 2017-07-20 14:21:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > pozycji rynkowego lidera".
    > Co też wydaje się mocno naciągana jak przypomnę sobie ilości
    > i rodzaje żarówek na sklepowych pułkach.

    Może bułkach? :-)))

    > Sens twojej ostatniej wypowiedzi to eliminacja jest wyparciem rynkowego
    > lidera. Naprawdę tak jest w USA ?

    Jeśli nie jesteś 1, 2 góra 3 na liście liderów to przestajesz się liczyć.

    Przynudzasz.

  • 174. Data: 2017-07-20 14:55:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    <j...@i...pl> wrote:
    > On Wed, 19 Jul 2017 14:28:23 -0000 (UTC), Pszemol
    > <P...@P...com>

    >Płyty winylowe też...

    Pomijajac sklepy i komisy ... ktos jeszcze robi winylowe plyty ?
    Fabryk zarowek tez chyba coraz mniej ...

    J.

  • 175. Data: 2017-07-20 16:32:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Zadajesz pytania jak dziecko.
    > ---
    > Idź stąd

    No to weź przestań być naiwny i pytać w czym są lepsze
    źródła światła 3W od 100W...
    ---
    500 ... +

    Ja tam obstaję przy tym, że tradycyjne żarówki są ekologiczne tyle, że
    niekoniecznie ekonomiczne, choć jako grzejnik ekonomiczne :-)

  • 176. Data: 2017-07-20 16:47:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-20 o 14:20, Pszemol pisze:
    > "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Już wytłumaczyłem dlaczego zależało mi na tym, aby to on
    > napisał o którym kicie myślał a Ty dalej swoje: upór czy głupota?

    Skoro zależało ci "dlaczego on" to dlaczego pytanie zadajesz
    mnie: "upór czy głupota?"

    Pozdrawiam

  • 177. Data: 2017-07-20 16:50:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-20 o 14:21, Pszemol pisze:
    > "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Może bułkach? :-)))

    Może i tak. W temacie mylenia eliminacji z wyparciem z pozycji
    lidera jak rozumiem nie masz nic do powiedzenia.

    > Jeśli nie jesteś 1, 2 góra 3 na liście liderów to przestajesz się liczyć.

    W dupie mamy liderów z góry listy, ważne jest czy można kupić
    potrzebny wyrób. Można, pomimo że ogłosiłeś jego eliminację.

    Ty to robisz cały czas. Może skończ.

    Pozdrawiam

  • 178. Data: 2017-07-20 16:54:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-20 o 14:55, J.F. pisze:

    > Pomijajac sklepy i komisy ... ktos jeszcze robi winylowe plyty ?

    Robi i to niejeden.
    W Saturnie ostatnio masę ich widziałem.
    Producenci krajowi i zagraniczni.

    > Fabryk zarowek tez chyba coraz mniej ...

    A co nas obchodzi liczba fabryk ?
    Ważne żeby towar był.
    Na półce w markecie więcej było żarowych niż pozostałych
    razem wziętych.

    Pozdrawiam

  • 179. Data: 2017-07-20 17:08:36
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Pomijajac sklepy i komisy ... ktos jeszcze robi winylowe plyty ?

    https://www.turntablelab.com/products/miley-cyrus-ba
    ngerz-colored-vinyl-vinyl-2lp-record-store-day

  • 180. Data: 2017-07-20 17:08:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Skoro zależało ci "dlaczego on" to dlaczego pytanie zadajesz
    > mnie: "upór czy głupota?"

    Też już to tłumaczyłem. Ogarnij się....