  • 161. Data: 2017-07-19 23:58:09
    Temat: Re: Problem z Teslą o którym się nie mówi....
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    Zadajesz pytania jak dziecko.
    ---
    Idź stąd

  • 162. Data: 2017-07-20 00:10:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-19 o 22:11, Pszemol pisze:

    > Liczy się udział procentowy w całym rynku.

    A skoro żarówki żarnikowe mają jakis udział procentowy w całym rynku
    to nie zostały wyparte.

    > To, że dziś wciąż możesz jeszcze kupić muzykę na kasetach magnetofonowych
    > nie znaczy wcale, że nie zostały wyparte przez płyty CD a potem przez
    > internetowy streaming jak Pandora.

    Kaset w sklepie nie widziałem ale pewnie w USA są.
    U nas możesz kupić płyty analogowe (czarne).

    > Żarty sobie teraz robisz czy jesteś kompletnym ignorantem? Zerknij na
    > potrzeby fotografów, artystów, pracowników reklamy... oświetlenie pełni
    > często kluczową rolę a przez to jest to zupełnie nietrywialne zadanie.

    Nietrywialne nie oznacza wyjątkowe.
    A na ostatniej sesji fotograficznej pan fotograf używał folii
    do odbicia promieni słonecznych. Lamp ledowych nie używał.

    No i co z oświetleniem ulic ? Fakt że pełni kluczową rolę ale
    niekoniecznie dla artystów, fotografów i pracowników reklamy.

    Pozdrawiam

  • 163. Data: 2017-07-20 00:21:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-19 o 22:14, Pszemol pisze:

    > Nie, ale interesuje mnie o którym kicie konkretnie myślałeś, żeby był
    > dostępny w kilku wersjach do popularnych samochodow benzynowych...

    Znowu podpowiem: Spytaj tego który o tych kitach napisał. :-)

    Pozdrawiam

  • 164. Data: 2017-07-20 02:35:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Znowu podpowiem: Spytaj tego który o tych kitach napisał. :-)

    Pytam Ciebie, bo postawiłeś się tu w roli Markowego adwokata.

  • 165. Data: 2017-07-20 02:39:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A skoro żarówki żarnikowe mają jakis udział procentowy w całym rynku
    > to nie zostały wyparte.

    Ciągle myślisz zerojedynkowo. Chodzi o wyparcie z pozycji rynkowego lidera.

    > Kaset w sklepie nie widziałem ale pewnie w USA są.
    > U nas możesz kupić płyty analogowe (czarne).

    Niedobitki będą tez za 100 lat, co nie zmienia sensu mojej wypowiedzi.

    Zieeew...

  • 166. Data: 2017-07-20 02:41:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:okoklt$cjd$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol"

    > Zadajesz pytania jak dziecko.
    > ---
    > Idź stąd

    No to weź przestań być naiwny i pytać w czym są lepsze
    źródła światła 3W od 100W...

  • 167. Data: 2017-07-20 12:00:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik jerzu napisał w wiadomości grup
    com...
    On Wed, 19 Jul 2017 18:28:39 -0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>

    >Ale elktrownia weglowa dymi praktycznie cały czas tak samo.
    >Niezależnie od tego, czy ludzie mają klasyczne żarówki czy ledy.

    No nie az tak.
    W zimie np maksimum spozycia mocy przypada u nas na godziny wieczorne.
    Gdyby ludzie mieli LEDy zamiast zarowek, to by mozna tych elektrowni
    nie wlaczac.

    Tylko ... usilowalem sie dopatrzec spadku zuzycia w kraju po
    wprowadzeniu zakazu - nie dopatrzylem sie.
    Albo ludzie juz od dawna uzywali oszczednych swietlowek, albo zrobili
    sobie zapas zarowek, albo ... coraz wiecej kuchni elektrycznych :-)

    J.

  • 168. Data: 2017-07-20 12:02:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik jerzu napisał w wiadomości grup
    com...
    On Wed, 19 Jul 2017 14:28:23 -0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>

    >Jaka eliminacja? Klasyczne żarówki maja sie dobrze, nadal je można
    >kupić.

    Czy tak dobrze ... w Tesco juz prawie nie ma.
    Widac nie bylo zapotrzebowania.
    Swietlowek i LED coraz mniej - czyzby tez zapotrzebowanie spadlo, bo
    sie nie psuja ?

    i przyjdzie po lampe jechac do Castoramy :-)

    J.

  • 169. Data: 2017-07-20 12:04:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 19.07.2017 o 20:28, Pszemol pisze:

    >Niemożliwe - kłamstwa jakieś. Półmegawatowa tesla jest zasilana
    >zielonym prądem z OZE a 100 watowa żarówka to zło z węgla.

    Bo tesla laduje sie pod praca na parkingu, a zarowka swieci, gdy
    ciemno :-)

    J.

  • 170. Data: 2017-07-20 13:56:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-20 o 02:35, Pszemol pisze:

    > Pytam Ciebie, bo postawiłeś się tu w roli Markowego adwokata.

    Od twoich tekstów szklana kula mi zmatowiała i nie wiem o czym
    myślał.
    I nie wystąpiłem w roli adwokata ale w roli człowieka który
    zauważył twój brak dobrej woli lub brak inteligencji.
    Inaczej nie potrafię wytłumaczyć nieumiejętności znalezienia
    ofert na "ev kit". A ty potrafisz ?