  • 141. Data: 2017-07-18 22:19:05
    Temat: Re: Problem z Teslą o którym się nie mówi....
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 17 Jul 2017 23:31:51 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To sie rozszerzy na cale miasto :-)

    Na cały kraj. Po co się ograniczasz? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 142. Data: 2017-07-19 07:12:27
    Od: p...@g...com

    Wszyscy szykują się na wielką e-rewolucje która nieuchronnie nastąpi. Francuzi też
    nie są głupi kupno opla to dobry ruch bo niedługo to moce produkcyjne zadecydują o
    udziale w rynku. Najpierw media obwieszczą nowe wyniki badań że spalinowe to samo
    zło, potem ruch lobbystów w Brukseli, nowa niebieska plakietka jakieś dopłaty na
    odczepke i już możemy się ustawiać w kolejce po e-wózek :-)

  • 143. Data: 2017-07-19 16:28:23
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    > wyniki badań że spalinowe to samo zło, potem ruch lobbystów w Brukseli,
    > nowa niebieska plakietka jakieś dopłaty na odczepke i już możemy się

    No ale ja jestem za! :-)

    Czy ruchy z eliminacją klasycznych żarówek nie wyszły nam na zdrowie tak na
    dłuższą metę? A tak pomstowaliśmy na Brukselę!

  • 144. Data: 2017-07-19 16:41:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 18 Jul 2017 15:57:30 -0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Samodzielnego montażu? Popularna? A gdzie Ty masz podobne przykłady
    aby się
    > przyjęły i były popularne?

    Byłeś do tej pory w śpiączce czy więźniu? W USA od 20 lat są dostępne
    gotowe kity do przerobek na EV do kilku popularnych modeli
    samochodów spalinowych. Rynek EV to dokładnie (jak na razie) taki
    target: entuzjaści. Nic więcej.

    --
    Marek

  • 145. Data: 2017-07-19 16:50:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-19 o 16:28, Pszemol pisze:

    > No ale ja jestem za! :-)
    >
    > Czy ruchy z eliminacją klasycznych żarówek nie wyszły nam na zdrowie tak na
    > dłuższą metę? A tak pomstowaliśmy na Brukselę!

    To gdzie wyeliminowali klasyczne żarówki ?
    W Polsce można je kupić i nawet wolno używać. :-)

    Pozdrawiam

  • 146. Data: 2017-07-19 17:09:54
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    > gotowe kity do przerobek na EV do kilku popularnych modeli
    > samochodów spalinowych. Rynek EV to dokładnie (jak na razie) taki

    Od 20 lat tu mieszkam i nie słyszałem o takich kitach.

    Czy możesz podać przykłady?

  • 147. Data: 2017-07-19 17:09:55
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > To gdzie wyeliminowali klasyczne żarówki ?
    > W Polsce można je kupić i nawet wolno używać. :-)

    Chodzi raczej o wyparcie ich z rynku jako coś co zastąpiono dziś
    rozwiązaniem LED.

    A że można wciąż kupić? No jak bardzo potrzebujesz do jakiś wyjątkowych
    zastosowań to chyba dobrze?

  • 148. Data: 2017-07-19 18:33:57
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-18 o 17:57, Pszemol pisze:

    > Samodzielnego montażu? Popularna? A gdzie Ty masz podobne przykłady aby się
    > przyjęły i były popularne?
    >
    > Ty sobie poczytaj jak przeciętny Kowalski pomstuje jak ma do skręcenia
    > krzesło z IKEI... Ty chcesz aby samochód do składania był popularny?
    > Dobre...

    W USA można było kupić za ok. 60 tys. USD mały śmigłowiec do
    samodzielnego montażu. Można? :-)
    T.

  • 149. Data: 2017-07-19 18:57:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.07.2017 o 16:28, Pszemol pisze:

    > Czy ruchy z eliminacją klasycznych żarówek nie wyszły nam na zdrowie tak na
    > dłuższą metę? A tak pomstowaliśmy na Brukselę!

    Wy?

    Najlepiej wyszli na tym producenci. Świetlówki się nie sprzedawały, ledy
    na horyzoncie były, linie produkcyjne trzeba było zamortyzować.

    Gdyby nie "zakaz" żarówek, to pociągnęłby 3 czy 5 lat dłużej, w
    międzyczasie weszłyby ledy wypierając żarówki. Tylko nikt by na
    świetlówkach nie zarobił.

    Zresztą czy wyszły na zdrowie to mam wątpliwości - utylizacja często
    polegała na wrzuceniu świetlówki do dedykowanego pojemnika... gdzie
    ulegał on rozbiciu. Zresztą badzcie konsekwentni - pólmegawatowa tesla
    to samo zdrowie a 100 watowa żarówka to szkodliwa:P

    Shrek

  • 150. Data: 2017-07-19 19:15:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    Czy ruchy z eliminacją klasycznych żarówek nie wyszły nam na zdrowie tak na
    dłuższą metę? A tak pomstowaliśmy na Brukselę!
    ---
    Ale, że na czym polega zdrowie z nowych żarówek ?