  • 151. Data: 2017-07-19 20:24:53
    Temat: Re: Problem z Teslą o którym się nie mówi....
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    T. <k...@i...pl> wrote:

    > W USA można było kupić za ok. 60 tys. USD mały śmigłowiec do
    > samodzielnego montażu. Można? :-)

    Kupiłbym. Już nie można? Czy legalnie można było go użyć?

  • 152. Data: 2017-07-19 20:28:39
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Pszemol"
    >

    > Czy ruchy z eliminacją klasycznych żarówek nie wyszły nam na zdrowie tak na
    > dłuższą metę? A tak pomstowaliśmy na Brukselę!
    > ---
    > Ale, że na czym polega zdrowie z nowych żarówek ?

    Zadajesz pytania jak dziecko.

    Jeśli kilkanaście żarówek 100W w mieszkaniu zastąpisz 3W ledem to
    wpłyniesz na to że mniej dymu z elektrowni uleci do atmosfery i mniej
    kwaśnych deszczy spadnie na ziemię w Twojej okolicy.

  • 153. Data: 2017-07-19 21:15:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-19 o 17:09, Pszemol pisze:

    > Chodzi raczej o wyparcie ich z rynku jako coś co zastąpiono dziś
    > rozwiązaniem LED.

    Bredzisz.
    Skoro są dostępne to o wyparciu nie ma mowy.

    > A że można wciąż kupić? No jak bardzo potrzebujesz do jakiś wyjątkowych
    > zastosowań to chyba dobrze?

    Oświetlenie czegokolwiek to takie wyjątkowe zadanie ?

    Pozdrawiam

  • 154. Data: 2017-07-19 21:19:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Od 20 lat tu mieszkam i nie słyszałem o takich kitach.
    >
    > Czy możesz podać przykłady?

    Wpisanie w wyszukiwarkę "ev kit" cię przerosło ?

    Pozdrawiam

  • 155. Data: 2017-07-19 21:29:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.07.2017 o 20:28, Pszemol pisze:

> [...]
    > wpłyniesz na to że mniej dymu z elektrowni uleci do atmosfery i mniej
    > kwaśnych deszczy spadnie na ziemię w Twojej okolicy.

    Niemożliwe - kłamstwa jakieś. Półmegawatowa tesla jest zasilana zielonym
    prądem z OZE a 100 watowa żarówka to zło z węgla.

    BTW 3W led to dawna żarówka 20W.

  • 156. Data: 2017-07-19 22:06:11
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 19 Jul 2017 14:28:23 -0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >Czy ruchy z eliminacją klasycznych żarówek nie wyszły nam na zdrowie tak na
    >dłuższą metę? A tak pomstowaliśmy na Brukselę!

    Jaka eliminacja? Klasyczne żarówki maja sie dobrze, nadal je można
    kupić.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 157. Data: 2017-07-19 22:08:32
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 19 Jul 2017 18:28:39 -0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >Jeśli kilkanaście żarówek 100W w mieszkaniu zastąpisz 3W ledem to
    >wpłyniesz na to że mniej dymu z elektrowni uleci do atmosfery i mniej
    >kwaśnych deszczy spadnie na ziemię w Twojej okolicy.

    Ale elktrownia weglowa dymi praktycznie cały czas tak samo.
    Niezależnie od tego, czy ludzie mają klasyczne żarówki czy ledy.

  • 158. Data: 2017-07-19 22:11:25
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Bredzisz.
    > Skoro są dostępne to o wyparciu nie ma mowy.

    Liczy się udział procentowy w całym rynku.

    To, że dziś wciąż możesz jeszcze kupić muzykę na kasetach magnetofonowych
    nie znaczy wcale, że nie zostały wyparte przez płyty CD a potem przez
    internetowy streaming jak Pandora.

    > Oświetlenie czegokolwiek to takie wyjątkowe zadanie ?

    Żarty sobie teraz robisz czy jesteś kompletnym ignorantem? Zerknij na
    potrzeby fotografów, artystów, pracowników reklamy... oświetlenie pełni
    często kluczową rolę a przez to jest to zupełnie nietrywialne zadanie.

  • 159. Data: 2017-07-19 22:14:04
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Wpisanie w wyszukiwarkę "ev kit" cię przerosło ?

    Nie, ale interesuje mnie o którym kicie konkretnie myślałeś, żeby był
    dostępny w kilku wersjach do popularnych samochodow benzynowych...

  • 160. Data: 2017-07-19 22:14:05
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote:

    > Jaka eliminacja? Klasyczne żarówki maja sie dobrze, nadal je można
    > kupić.

    Płyty winylowe też...