  • Data: 2017-07-11 19:06:19
    Temat: Re: Problem z Teslą o którym się nie mówi....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ok1co8$lkk$...@d...me...

    >Np. tu jest fajna apka na iPhone lub website na peceta:
    >https://www.rome2rio.com/s/Chicago/Miami

    >Samochodem do Miami z Chicago?
    >Mi Google mówi 20 godz i 31 min (1,378.5 mi) autostradami I-65 oraz
    >I-75.

    Nie - pociagiem. A moze pociagiem i autobusem - nie wiem co ta ikonka
    pokazuje.

    A nie, wiem
    60 Cicero - to chyba jakis lokalny autobus ?
    Greyhound Nashville - 6:15
    Greyhound Atlanta 9:20
    Greyhound Miami 13:40

    >A pociągiem 42 godziny 20 minut...

    Dla porównania: samolotem z Chicago do Miami: 3 godziny.

    >Może masz rację, jeśli wliczysz w to czekanie na odprawę, czekanie
    >potem
    >na bagaż, wypożyczanie auta czy czekanie na autokar pod resort
    >narciarski.
    >Pewnie na jedno wyjdzie :-)))

    Mniej wiecej. Do odprawy - godzine przed odlotem. No to z domu trzeba
    jeszcze co najmniej pol godziny wczesniej taksowka, lub ze 40 minut
    autobusem.
    Albo placisz za parking przy lotnisku.
    Po drodze klopot z nartami i bagazem, bo duzo go.

    Lot powiedzmy poltorej godziny (hm, z Wroclawia google pokazuje 3),
    odbior bagazu ... i trzeba dojechac do gor, bo lotnisko to np w
    Insbrucku.
    Kolejne poltorej godziny? I juz sie uzbieralo prawie 6.

    To przy zalozeniu, ze jest bezposredni lot, bo czesto nie ma. A wtedy
    to samochodem szybciej :-)
    No i jak jedziesz w kilka osob, to bilety drozeja, a samochod nie.

    Oczywiscie mozna sie nastawic na stoki w samym Insbrucku, na
    wypozyczenie sprzetu na miejscu.

    J.