    From: non <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Problem z SIM900 , komenda ATD
    Date: Sun, 29 May 2011 10:26:17 -0700 (PDT)

    > Probowałeś po rozłączeniu ATZ?

    Nie próbowałem, ale spróbowałem właśnie przed chwilą - niestety nie
    działa nadal, tzn. przy drugim połączeniu wisi.
    Przed pierwszym połączeniem dałem AT&W a po rozłączeniu ATZ i nic....
    Z rozpędu, wiedziony tym tropem , spróbowałem nawet AT&F i dalej nic.
    Co ciekawe, wczoraj, w akcie desperacji wstawiłem przed próbą
    połączenia AT+CCALR? i po tym zaczął łączyć prawidłowo za każdym
    razem.
    Działał tak parę godzin, niestety do momentu kiedy postanowiłem na
    sztywno mu ustawić baud rate, po tej operacji znowu łączy tylko za
    pierwszym razem
    i zmiana baud rate z powrotem na "auto" też nic nie pomogła - cuda
    jakieś się dzieją :)
    Dodam że polecenie odbiera prawidłowo, bo widzę echo które odsyła.

    Pozdrawiam
    Norbert