  • Data: 2011-06-03 21:08:23
    Temat: Re: Problem z SIM900 , komenda ATD
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011.06.03 21:46, non pisze:

    > Zgodnie z obietnicą daję znać :)
    > Dostałem od dystrybutora nowy soft (1137B09SIM900M64) oraz odpowiedni
    > flash loader.
    > Dzisiaj załadowałem go do felernego SIM-a i wszystkie problemy
    > przeszły mu "jak reką odjął".
    > Dzwonił przez parę godzin bez przerwy w pętli i ani razu sie nie
    > zawiesił.
    > Problem wygląda na rozwiązany.Dziekuję wszystkim za pomoc.

    Można spytać kogo i jak przycisnąłeś? Nie zajmowałem się tematem, ale
    wiem, że u mnie w firmie też mieli (inne) problemy z tym modułem i jakoś
    wsparcia nie mogli otrzymać od swoich dostawców... Dlatego pytam, skąd
    Tobie się udało, może coś u nich zamówimy, a potem będziemy ich cisnąć o
    update?? :D...

    Konop