    From: "Axel" <a...@o...peel>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Problem z N'ka
    Date: Fri, 12 Mar 2010 20:30:42 +0100

    Ja mam problem ze sobą ? Po prostu nie chce być kolejnym królikiem
    doświadczalnym, ciekawe czy jak Ty byś dzierżawił od kogoś jakiś sprzęt to byś
    się cieszył każdą jego awarią i z podkulonym ogonem akceptował ten stan ? Wiem
    dobrze że zdarzają się awarie sprzętu, sam przeżyłem kilka awarii dysków
    twardych, ale uważam że jeśli ktoś projektuje soft do sprzetu to niech wykluczy
    chociaz mozliwosc samoczynnego skasowania danych. Rozumiem że każdemu z tutaj
    obecnych na grupie nie przeszkadzałby fakt gdyby kupił odtwarzacz mp3 i raz na
    miesiac sprzet zawieszałby się i raz na pare miechów wszystkie mp3 na nim
    zgromadzone kasowałyby się same.