    From: "Axel" <a...@o...peel>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Problem z N'ka
    Date: Fri, 12 Mar 2010 14:43:11 +0100

    Nie wiem czy jest to 250 czy 320, mniejsza z tym, bo nie w tym rzecz.
    Reklamacja polegałaby by na tym że dekoder jest niesprawny, czyli sprzęt
    jest sprzedawany jako urządzenie umozliwiajace nagrywanie, ja coś nagrywam,
    dekoder się zawiesza i dane się kasują. Dla mnie to oznaka że sprzet jest
    awaryjny i tyle. Poza tym piszesz (czego wcale nie odbieram negatywnie) że
    to nie mój dekoder. Ok rozumiem, tylko po co telewizja szczyci sie niby
    "najbardziej zaawansowanym" wśród operatorów telewizji dekoderem skoro
    nagrania potrafią się same skasować. Odnośnie aktualizacji to zauważyłem,
    ponieważ czesto oglądam tv nocą że aktualizacje są sprawdzanę najczęściej
    pomiędzy godziną 12 a 3 w nocy i wtedy też te aktualizacje są
    przeprowadzane. W ciągu dnia nigdy nie wyskoczył komunikat że jest dostepna
    nowa wersja oprogramowania.Siła sygnału i jego jakość jest zawsze w
    okolicach 90%, zresztą nie wiem jaki to miałoby wpływ na zawartość dysku.
    Dodam że żaden komunikat nie pokazywał się