eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaProblem z N'ka › Re: Problem z N'ka
  • Date: Fri, 12 Mar 2010 14:31:03 +0100
    From: pawell32 <p...@n...pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Problem z N'ka
    References: <hndfcg$l4t$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <hndfcg$l4t$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 94.40.65.241
    Message-ID: <4b9a41a4$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1268400548 94.40.65.241 (12 Mar 2010 14:29:08 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 40
    X-Authenticated-User: p...@i...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:259521
    [ ukryj nagłówki ]

    Axel pisze:
    > Witam, mam pewien problem z telewizja N. 8 marca pojawily sie jakies
    > problemy z ogladaniem programow (nie bylo obrazu i dzwieku), nie bylo mnie
    > przy tym wiec nie wiem jak to wygladalo po raz pierwszy. 9 marca sam
    > uruchomiłem dekoder i było widoczne tylko menu. Pomyślałem że wyciągnięcie
    > wtyczki z gniazdka może cos pomóc (kiedyś przy jakichś zawiechach pomagało).
    > Jak pomyslalem tak zrobilem, w rezultacie okazalo sie ze z dysku twardego
    > (turbo recorder) usunely sie wsyzstkie nagrania. Z tego co wiem to dla
    > uzytkownika jest oddane 320gb

    dla użytkownika jest chyba 250GB, a nie 320

    z tego dysku, a nagrań miałem około 70%. Dane
    > zostały skasowane. Czy istnieje jakieś prawo, zapis w jakimś kodeksie - w
    > ktorym moge domagać się odszkodowania lub też przywrócenia mi tych nagrań. W
    > sumie moje rozgoryczenie w tej sprawie nie zna granic, bo nie po to kupuje
    > dekoder ktory jest reklamowany jako najlepszy, żeby w wyniku jakiegoś błędu
    > kasowały mi się nagrania. Czy z tego powodu mogę w jakiś sposób zerwać umowę
    > ?Oczywiscie za pare dni napisze jakies pismo reklamacyjne w tej srpawie,

    a niby za co ta reklamacja?

    > poniewaz aktualnie czekam na odpowiedz mailową.
    >

    po pierwsze to nie Twój dekoder, więc nie masz podstaw do roszczeń
    utraty nagrań. podejrzewam, że wyłączyłeś go z sieci podczas
    aktualizacji oprogramowania, dlatego tak się mogło stać, a komunikat
    wyskakiwał bo możesz mieć za słaby sygnał.
    wiele tych dekoderów podłączyłem i nie miałem takiego przypadku.
    znam jedną utratę ale to w wyniku padu dysku.
    to oprogramowanie ma czasem takie zawisy, ale wystarczy zostawić na
    minute i sam wraca do poprawnej pracy.
    dla użytkownika jest chyba 250GB, a nie 320



    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: