  • Data: 2005-07-06 21:38:32
    Temat: Re: Problem z Kaaz_
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Swatek napisał(a):

    > dajesz Frame Relaya ze klienci o CIR'a sie dopominaja ?

    O czym piszesz? Może się nie rozumiemy, ponieważ odniosłem wrażenie, że
    piszesz dokładnie o tym, o czym ja - post wcześniej.

    > powiedz mi kto zaplacil kiedys za adresy IP ?
    > myslalem ze sa za darmo

    Jednak często trzeba przebrnąć przez nędzną obsługę Operatora, która te
    IP sprowadza na Twoje routery, prawda? I chyba na ładną gębę często też
    nie dają*.

    > a to ze ktos dostaje 5 IPkow kupujac usluge nieopratorska celem
    > swiadczenia uslug dostepowych ...
    >
    > potem sie dziwisz ze klient woli neostrade
    > a tam dziala mu caly czas, ma zewnetrzny adres bez proszenia, dziala
    > Skype itp.

    Mhm, a reszta mojego posta to pies? Publiczny IP to temat numer 1 na
    Twojej liście top10?

    * - oczywiście mam na myśli adresy IP; w przypadku niektórych znanych
    Operatorów, klientom, którzy biorą około 20mbit/s