  • Data: 2005-07-07 07:30:35
    Temat: Re: Problem z Kaaz_
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Neas napisał(a):

    > Swoista logika... raz stwierdzasz, że tylko 5 IP jest uzasadnione, bo usługa
    > jest 'nieoperatorska', a innym razem domagasz się stałego IP dla łącz dla
    > end-userów, stricte domowych.

    cos zle dedukujesz
    kazdy klient w domu powinien bez problemu dostawac zewn. IP
    (niewazne czy dlatego ze chce, ze kolega ma czy inne)

    taki internetdsl ma 5 ipkow, ale IMHO kolmpletnie nie nadaje sie na lacze do zabawy w
    dostawce
    (vide SKype)

    po doswiadczeniach z wanna-be providerami klient ma dosc amatorki i idzie do TP
    ma racje bo tam przynajmniej dziala
    a potem placzemy ze klienci wola TP ...

    klient ma oczy i widzi - dziala ? dziala !

    --
    Mateusz