  • Data: 2005-07-06 19:57:32
    Temat: Re: Problem z Kaaz_
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 6 Jul 2005 08:49:11 +0000 (UTC), użyszkodnik Tomasz Paszkowski
    <a...@w...pl> napisał:

    > I ma racje. Płaci i wymaga !

    pytanie za co placi i czego wymaga

    jesli ktos placi podatek drogowy to placi za mozliwosc korzystania z
    drog zgodnie z obowiazujacymi tam przepisami i nie moze jezdzic 150 na
    godzine w miejscach gdzie jest ograniczenie do 40

    programy ssajace lamia wszelkie zasady korzystania z sieci, korzystaja
    z protokolow ktore nie sa przeznaczone do przesylania danych czy z
    portów zarezerwowanych do innych usług

    --
    futszaK
    do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,