    From: Rafal Lukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Problem z GForce GTX 460
    Date: Tue, 22 Nov 2011 15:31:53 +0100

    On 2011-11-22 14:45, RadoslawF wrote:

    > Przy problemie z mało wydajnym zasilaczem komputer powinien się
    > uruchomić i paść kiedy coś (gra) obciąży procesor graficzny.

    Co stoi na przeszkodzie by wydajność prądową sprawdzać przy starcie?
    Jeżeli producent karty coś takiego zmajstruje, to ma. Inną kwestią jest
    to na ile dokładnie jest robiony ów pomiar. Tak czy owak jeszcze nie
    zdarzyło mi się, by system się zawiesił podczas max. obciążenia.

    Ja tak mam przynajmniej w swojej karcie ZOTAC GTX460, przy podpięciu
    zasilania z jednej wiązki (lub np. podpięciu tylko jednej wtyczki
    zasilania), po uruchomieniu komputera zasilacz kręci się na max, ale
    system nie startuje.