  • Data: 2012-05-15 15:54:07
    Temat: Re: Problem wyboru pierwszego motocykle...
    Od: Neurilon <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 09:48:17 UTC+2 użytkownik Markowski napisał:

    > CBR600 to polularny motocykl, na pewno da
    > się kupić starszy-więc-tańszy egzemplarz, ale to troszkę rosyjska
    > ruletka, żeby nie kupic padaki do której przez pierwszy sezon dołożysz
    > jeszcze drugie tyle.

    Tego się właśnie obawiam - kupić za 4k. można ale co później...

    > Eeee, no niekoniecznie - zobacz tutaj:
    http://www.suzukicycles.org/GS-series/GS500F.shtml

    No nie powiem, taka GS już mi się bardziej podoba:)
    Przeglądałem jeszcze trochę ofert z GPX600F - wyczytałem jednak o problemie z
    owiewkami (jedna duża, automatycznie łamiąca się podczas wywrotki, więc może być
    kłopotliwe na początek). Druga sprawa - tak jak z CBR, za taką cenę to znajdę rocznik
    95-96 i nie do końca będzie wiadomo co siedzi w środku...

    Ogólnie to mam mały mętlik, skłaniam się ku CBR 125 z racji dobrych opinii na temat
    bezawaryjności i dostępnych roczników w tej cenie. Na przyszły rok bym się nastawiał
    na zmianę na coś konkretnego

    Pozdrawiam
    Neurilon